ei helvetti, olen ihan tumpelo - en saa uutta kuvaa en sitten millään profiiliin
Lainaus käyttäjältä: Eveliinak - 24/10/2006, 09:26:15En osaa vaihtaa kuvaa profiiliin. Ei vaan kerta kaikkiaan suostu vaihtamaan sitä, vaika kuinka yritän. *Lisää kuva omaan galleriaasi*Klikkaa oikealla hiiren näppäimellä*Valitse kopio kuvan osoite*Mene profiiliisi*Valitse profiilin ulkoasu*Liitä (ctrl+v tai klikkaamalla hiiren oikealla näppäimellä) osoite "minulla on oma kuva" kohtaan*TallennaTämän jälkeen profiilin kuvassa pitäisi näkyä galleriaan lisäämäsi kuva.
En osaa vaihtaa kuvaa profiiliin. Ei vaan kerta kaikkiaan suostu vaihtamaan sitä, vaika kuinka yritän.
Miksi mulla herjaa tälläi ku koitan lisätä alle 128kt jpg kuvaa galleriaani?Virhe! file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/phpirg6eO) is not within the allowed path(s): (/usr/local/www/users/rtlesket/)
Mulle tuli pää kipeäksi...ei toimi tosiaan kotikoneelta kuvan laittaminen profiiliin ja mitään ei tapahdu kun linkitän sen msn blogin galleriasta..Hjälp!
Siis miten tuolta omasta päiväkirjasta saa nyt kuvan profiiliin ???
Lainaus käyttäjältä: Marge - 25/05/2007, 12:41:25Siis miten tuolta omasta päiväkirjasta saa nyt kuvan profiiliin ???Klikkaat siinä kuvan päällä hiiren oikealla namiskalla. Valitse Kopioi kuvan osoite.