Päävalikko

Teatteri

Aloittaja Marge, 23/09/2004, 10:35:26

« edellinen - seuraava »

Ally

Tänään kesäteatteriin!   :D Ilma vaan ei ole yhtään houkutteleva, sataa ja tuulee. Ukkostakin luvattu.  ::)

Mutta toivottavasti on hyvä näytelmä, West side story.  :D
Tarvii hakea namuja evääksi!  ;) ;D

Hani

Me käytiin katsomassa Hämeenlinnan kesäteatterissa Albatrossi ja Heiskanen,  Junnu Vainion lauluihin pohjautuva juonellinen tarina. Esitys oli hyvinkin viihdyttävä, näyttelijät taitavia näyttelijöinä, laulajina ja tanssijoina.

Kalajoen kesäteatterissa meni Myrskyluodon Maija - ja hanat oli auki vähän väliä  :'(

susakaro

Tiistaina Vaasan ylioppilasteatteri esittää Teuvo-musikaalin. Menemme töistä ja odotan kyllä siltä paljon, koska se on tarina Leevi and the Leevingseistä  :D

farrah

Mä kävin katsomassa Teuvon porilaisen Cont'akti -teatteriryhmän esittämänä ja pidin oikein kovasti  :)

Outi

Mä olen käynyt vain yhden kerran kesäteatterissa tänä kesänä! Täytyy varmaan korjata asia joku päivä :) Parikkalassa kävin katsomassa paikallisen esityksen, joka oli ihan hauska :)

minni

Käytiin katsomassa Luolamies tänään. Sai kyllä nauraa ihan kunnolla. :)

Hani

Lainaus käyttäjältä: minni - 10/10/2010, 22:12:46
Käytiin katsomassa Luolamies tänään. Sai kyllä nauraa ihan kunnolla. :)
Me käytiin kanssa katsomassa se joskus viime vuonna - Martti Suosalo on niin mainio  :D

Mary

Eilen katsomassa vuonna 85.
Erittäin hyvä

Ulpu

Mennään tänään katsomaan Vuonna 85, kiva päästä vihdoin, jouduin kerran jo siirtämään liput toiselle päivälle. Toivottavasti J pysyy hereillä siellä, on niin kova työputki vähillä unilla takana. Onneksi on (kai) reipasta menoa tiedossa.

Mary

Ulpu; mä olen nähny se 2 kertaa ja voisin vieläkin käydä katsomassa.