Päävalikko

Teatteri

Aloittaja Marge, 23/09/2004, 10:35:26

« edellinen - seuraava »

Hansu

Käytiin katsoon eilen Veriveljet,  Jyväskylässä.  :D

Hani

Piti mennä Riksussa teatteriin lauantaina mutta viikolla soitettiin, että  teatteri oli kämmännyt eikä koko päivänäytöstä olisi pitänyt tulla julkiseen myyntiin  ::)

Anki

Lauantaina teatteriin miehen kanssa :D   Mennään ihan vaan Seinäjoelle katsomaan Sopusointua, ollaan yötä hotellissa ja käydään syömässä jossain :D   Mukava pieni irroittelu arjesta :D

Anki

Lainaus käyttäjältä: Anki - 20/01/2009, 12:38:28
Lauantaina teatteriin miehen kanssa :D   Mennään ihan vaan Seinäjoelle katsomaan Sopusointua, ollaan yötä hotellissa ja käydään syömässä jossain :D   Mukava pieni irroittelu arjesta :D
Käyty ja nähty ja täytyy sanoa että oli yllättävän hyvä näytelmä :D :D   Minä kun tykkään tommoisista jotka edes pikkasen perustuu todellisuuteen ja historiaan niin :D   Ja ihan hyviä näyttelijöitäkin :D

yama

Mie en ole vuosikausiin, varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, käynyt teatterissa. Nyt paikallisessa on tämä, Minä olen Adolf Eichmann, voisi jopa käydä katsomassa.

Lilian

Onko kukaan käyny kattomassa Helsingin kaupunginteatterissa Juoruja farssikomediaa?
Vaikutti aika hyvältä, ajattelin et vois vaikka tässä keväämmällä tehdä Helsingin reissun.

Outi

Me käytiin eilen Tampereella katsomassa Vuonna 85-musikaali ja se oli ihan mielettömän hyvä ja hauska!!  :D ;D

mussu

Me käytiin miehen kanssa kesäteatterissa katsomassa Piukat paikat. Oli kyllä hyvä, sai nauraa oikein kippurassa  ;D

rapu

Me oltiin naisten kesken katsomassa High School Musical II. Oli hauska, voi vitsit! Tykkäsin kyllä tosi paljon. Ja kumma ettei meidän miehet suostuneet mukaan ;D

Johanna

Lainaus käyttäjältä: rapu - 03/07/2009, 14:23:12
Me oltiin naisten kesken katsomassa High School Musical II. Oli hauska, voi vitsit! Tykkäsin kyllä tosi paljon. Ja kumma ettei meidän miehet suostuneet mukaan ;D

Mä aattelin että voisin kans mennä kattomaan tän :D