Päävalikko

Kuvien lisäys ei onnistu

Aloittaja Sanna, 08/02/2006, 11:08:10

« edellinen - seuraava »

Mari@

yks pöhkö kysyis, et miten se käytännössä tapahtuu ??? ??? ???

Janica

Kun kirjoitat viestiä, tekstikentän alla on kohta "lisätoiminnot".

Siitä klikkaamalla pääsee laittamaan kuvaa koneelta. Sitten kun saadaan siis toimimaan.  ;)

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Mari@ - 15/02/2006, 20:44:07
yks pöhkö kysyis, et miten se käytännössä tapahtuu ??? ??? ???

Linkittäminen? Mä teen sen näin:
mene www.photobucket.com ja rekisteröidy.
Sittenpä voit Add Pictures-ruudussa selata koneellasi olevia kuvia ja valita haluamasi ja paina submit. Kohta pitäis näkyä ko. kuva siinä alapuolella olevassa kentässä.

Sitten katot sitä kuvan alla olevaa url-valikkoa ja maalaat sen koko rimpsun. Huom! Vaatii taitoa ja herkkää hiirikättä, että saat sen koko rimpsun maalattua: se on paljon pidempi ku mitä siihen kenttään mahtuu. Sitten hiiren oikealla "kopioi" (tai ctrl-C) ja kun kirjoitat leskiin viestiä, näppäät tuota kuvanlisäyspainiketta ja hiiren oikealla "lisää" (tai ctrl-V) ja se url-rimpsu tulee niiden img-jupinoiden väliin. Sit vaan esikatselu ja katot, onnistuiko.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 15/02/2006, 21:31:33
Sitten katot sitä kuvan alla olevaa url-valikkoa ja maalaat sen koko rimpsun. Huom! Vaatii taitoa ja herkkää hiirikättä, että saat sen koko rimpsun maalattua: se on paljon pidempi ku mitä siihen kenttään mahtuu. Sitten hiiren oikealla "kopioi" (tai ctrl-C) ja kun kirjoitat leskiin viestiä, näppäät tuota kuvanlisäyspainiketta ja hiiren oikealla "lisää" (tai ctrl-V) ja se url-rimpsu tulee niiden img-jupinoiden väliin. Sit vaan esikatselu ja katot, onnistuiko.
Painat ensin ctrl+a (joka siis valitsee kaikki) niin ei tarvi herkkää hiirikättä! ;)
Ad astra per aspera!

Jartsa

Nää olikin ohjeet naisille... :P

Mokomakin besserwisser.  :notworthy: ;D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 16/02/2006, 00:55:55
Nää olikin ohjeet naisille... :P
ai? Ja mulla heiluu munat jalkovälissä??  ;D Onpas ne sit kovin pienet... ;) Missäs mun suurennuslasi on? ???
Ad astra per aspera!

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 16/02/2006, 01:01:38

ai? Ja mulla heiluu munat jalkovälissä?? 

No toivottavasti edes silloin tällöin...  ;D ;D

Katja

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 16/02/2006, 10:05:26
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 16/02/2006, 01:01:38

ai? Ja mulla heiluu munat jalkovälissä?? 

No toivottavasti edes silloin tällöin...  ;D ;D
No eiköhän se aika todistettua oo, että ainakin kerran mun elämäni aikana on heilunu! ;) ;D
Ad astra per aspera!

Jartsa

Joskus töissä kiusattiin kaveria (kahden lapsen isä) sen saamistilanteesta ja kaveri lapsiinsa viitaten totesi, että "ainakin kahdesti oon todistettavasti saanu". Työkaveri siihen, että: "Eihän tuo sitä todista. Se todistaa vaan, että akkas on ainakin saanu..."  ;)