Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Paso

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 21/07/2006, 21:02:00
Lainaus käyttäjältä: Hämis36 - 20/07/2006, 22:44:40
Libanonissa on myös hyviä kultakauppiaita  ;D

oujee.. miun käivärä tahtoo heti liipanoniin..  ;D

tietaako se jo itse tahtovansa?
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Mona79

Samoilla linjoilla kuin Pipsa - kotiin ensin tältä reissulta, kiitos  :)

Herra itse tosin haikailee Afganistaniin/Libanoniin...

miipe

Meillä suunnitellaan papereiden lähettämistä ... ::) ;) :-[ :)

Lua

Lainaus käyttäjältä: Miia - 16/08/2006, 07:54:30
Hmm.. noista hymiöistä on vaikea päätellä mitä mieltä asiasta olet... Toivottavasti kuitenkin päätös on kummallekin mieluinen. Ja hei Miia, muistele leskeilyn hyviä puolia--- tää on oikeesti välillä aika mukavaa  :D

miipe

Lainaus käyttäjältä: Lua - 16/08/2006, 15:01:10
Lainaus käyttäjältä: Miia - 16/08/2006, 07:54:30
Hmm.. noista hymiöistä on vaikea päätellä mitä mieltä asiasta olet... Toivottavasti kuitenkin päätös on kummallekin mieluinen. Ja hei Miia, muistele leskeilyn hyviä puolia--- tää on oikeesti välillä aika mukavaa  :D

joo, hymiöt laitoin juuri sillain miltä kirjotus tilanteessa tuntu..
Yhdessä ollaan mahd. reissusta päätetty ja keskusteltu.Ja olen täysin H:n tukena tässä. Mutta onhan se niin että kukaan kai sitä tulevaa hetkittäistä yksinäisyyttä halua jos voisi valita...

Mutta siis tän hetkinen mieliala asiasta:  :)

(itseasiassa tulostin äsken hakupaperitkin netistä...)

kasu

Mitenkäs on? Osalla miehen kotiinpaluu lähenee jo toden teolla. Onko ollut puhetta että jättävät papereita uuden reissun toivossa?

Taidan itse ilmoittautua tälle osastolle mikäli olen mitään oikein ymmärtänyt... ::)
kasu 75

Suttura

Lainaus käyttäjältä: kasu - 21/09/2006, 20:08:53
Mitenkäs on? Osalla miehen kotiinpaluu lähenee jo toden teolla. Onko ollut puhetta että jättävät papereita uuden reissun toivossa?

Taidan itse ilmoittautua tälle osastolle mikäli olen mitään oikein ymmärtänyt... ::)

Täällä ei ainakaan pelkoa uudesta reissusta  :) Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, jos johonkin muualle pääsee kuin K-maahan.

KooKoo

Meillä on ollut puhetta, että sitten kun Jii valmistuu tuolta koulusta, niin voisi hakea uudestaan...Tai muutaman vuoden työelämässä oltuaan. Kun se toinen lapsikin on suunnitteilla joskus opiskelujen loppuvaiheessa enkä haluaisi, että taas lähtee kun vauva on ihan pieni...Eikä kyllä halua itsekään lähteä siinä tilanteessa! Tästä kokemuksesta viisastuneena ;)

Lua

Juu, minä rohkeasti ilmoittaudun tänne.. ;) Varmasti uusi reissu tulee vielä, eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Kunhan hetken malttaa ekaksi hengähtää kotona  :).

Nyt ainakin tuntuu että on ihan ok jos leskeilen vielä joskus. Nimi. leskielämän makuun päässyt  ;D

Hanhikki

Meillä ei myöskään taida olla uusia reissuja tiedossa :)
Mut koskaan ei voi tietää...