Päävalikko

...ja maailma pelastuu?

Aloittaja zatu, 24/07/2005, 13:24:10

« edellinen - seuraava »

Kisu

Nostetaanpa tätäkin.. Eli mikä on (varsinki uusien jäsenten) panostuksesi maailman parantamiseen. Oletko ekoterroristi vai luonnonsuojelija vai jotain siltä väliltä? ??? ;)

myy79

nyt on tullu pelastettua maailmaa...  ;D
vietiin kierrätykseen vanhat sohvat ja stereoräkki.. sekä realisointiin myytäväksi ruokailuryhmä, mikro ja stereot..  :D niin ja vanha jääkaappipakastin vietiin jo viime viikolla..  :P

minni

Ei taida olla mitään virallisia keräyksiä vielä Libanonin suuntaan?

Kisu

Lainaus käyttäjältä: minni - 27/07/2006, 18:26:11
Ei taida olla mitään virallisia keräyksiä vielä Libanonin suuntaan?

Taitaa olla vain näitä rahakeräystilejä vasta avattu..

zatu

No nyt se maailma varmasti pelastuu. ;) Lupasin Greenpeacelle vitosen kuussa. Ihan vain sen takia, että oli katukampanjassa niin hyvä kerääjä, joka puhui minut pyörryksiin (ja hymyili tosi kauniisti). :P Taidan olla aika helppo.

Ja heti kymmenen metrin päässä kysyi Amnestyn paitaan pukeutunut kaveri, että "Kiinnostaako ihmisoikeudet?" Mitä siihen vastaat? -No ei varmasti kiinnosta?? ;D
-memento vivere-

Janica

Mulla on punaiselle ristille vastaava "vitonen kuussa" juttu..

Oli niiiiin kohtelias nuori poika että pakkohan tohon oli suostua.. ;) Ja meneepä hyvään tarkoitukseen.  :)

Katja

Minulla on kummilapsi Intiassa.  :D Vuoden verran on nyt jo tainnut olla. Menee kyllä rahaa sinne useempaan kertaan se vitonen, mut ihana kuulla pikkumiehestä ja muutenkin kylän asioiden edistyksestä.  ;)

Annukka

Mulla on kimppakummipoika Ghanassa. Planin kautta. Mulla ja miehellä oli 5 vuotta kummipoika myös Perussa.

rumin,mies syvästä etelästä

Nyt tuli sotainvalidien tilisiirto postissa,maksoin jo.
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Janica

Ei nyt välttämättä maailma, mutta tänne yleiselle puolelle halusin laittaa:

ELI TÄNÄÄN KLO 20 telkkarit auki ja puhelimet käteen. :director: Elämä lapselle konsertti tulee ja paljon pieniä potilaita on, joille lahjoitustuloilla saadaan parempi alku elämälle.  :)

Joka vuosi tulee lahjoitettua tonne. :) Ja vollotettua telkkarin ääressä niille pienille..