Päävalikko

Kesäloma!!

Aloittaja Jartsa, 02/06/2006, 15:27:04

« edellinen - seuraava »

mami

Lainaus käyttäjältä: Pike - 20/07/2006, 07:53:27
Mulla pukkaa myös pientä stressinpoikasta ennen lomaa. Olen sortunut ottamaan töitä sunnuntaita myöten, koska muuten en kertakaikkiaan ehdi saada valmiiksi jo luvattuja hommia.

Niinpä...Ja siltikin, mitä nytkin teen...Surffailen netissä  ::) Mutta ihan kohta aloitan ja olen reipas tänään.

Mukavaa lomanodotusta sinnekin!

laura

Mulla on vielä kaks päivää töitä sit parin päivän loma :D..Sitten taas töihin viikoks sen jälkeen lähden ansaitulle kesälomalle viikoks...  ;D

miipe

Huominen vielä töissä ja sit 2 viikkoa lomaa lomaa lomaa!  ;D

miipe

Lainaus käyttäjältä: Miia - 20/07/2006, 13:16:21
Huominen vielä töissä ja sit 2 viikkoa lomaa lomaa lomaa!  ;D

2,5 H!   :jipii:

mami

miipe

Lainaus käyttäjältä: mami - 21/07/2006, 13:40:55
Lainaus käyttäjältä: Miia - 21/07/2006, 13:07:26
2,5 H!   :jipii:

Kivaa kesälomaa Miia!

Kiitos! Sitä samaa kaikille lomaileville!  :)

susakaro

onkos niitä lomareissuja nyt millaisia suunnitteilla kun jäätte vapaalle? pariskunnat?? minne teette matkoja lomilla? (suomi-lomilla siis)

point

Kesöloma tulee nyt enemmän kuin tarpeeseen... vielä kuusi ylibuukattua työpäivää.  :P

Ally

2 viikon kesäloma alkoi  :jee:..vaikka just tuli palattua töihin äippälomalta niin kyllä oli kiva jäädä kesälomalle  ;D..

kasu

Eka lomapäivä takana. Meän pesue suuntaa pohjoiseen huoltamaan kaverisuhteita kunhan mies saapuu maahan hänkin. Teltta- ja kaverimajoitusta tiedossa. Ihanata. ( sanoin kyllä että sitä hääpäivää en leirintäalueella vietä joten ehkä keksitään jotain hehkeämpää...)
kasu 75