Päävalikko

Luonnon lumoissa

Aloittaja Taru, 20/09/2005, 20:57:51

« edellinen - seuraava »

zatu

Ja joitakin kilometrejä hevosella lumisessa metsässä. Loistavaa hermolepoa! :) Eikä yhtään melusaastetta. ;)
-memento vivere-

mami

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 04/03/2006, 18:13:56
140 km moottorikelkkailua takana aivan mahtavissa maisemissa

Kuulostaa mukavalta! Vielä muutama päivä ja pääsen kelkkailemaan...  :)

Anki

Ihana aurinkoinen päivä merenjäällä eilen ;D ;D  Mies, koira, eväskori ja lämmintä kaakaota ;D

Tara

Vielä kun joudutaan kerrostalossa asumaan eikä omaa maata ole, niin nimppareita tarvii lähteä viettämään laavulle.
Puukko vyölle ja paistettavaa ruokaa mukaan. Siinähän se maanantai-ilta menee rattoisasti.

zatu

Viikonloppuna rannassa oli mukava seurailla lintuja. Silkkiuikut ovat hauskoja tyyppejä ja taitavia harhauttajia. Pesälle onnistuvat menemään todella huomaamattomasti. Ja ruokokerttusesta lähtee ihmeen kova ääni niin pieneksi ja harmaaksi otukseksi. :D Samoin opin erottamaan toisistaan mantukimalaisen ja peltokimalaisen. ;D
-memento vivere-

Marge

Lainaus käyttäjältä: zatu - 28/06/2006, 17:23:42
Samoin opin erottamaan toisistaan mantukimalaisen ja peltokimalaisen. ;D

Mä olen joutunut opettelemaan erottamaan toisistaan ampiaisen ja mehiläisen, koska miehen systerillä ollessa ei missään nimessä saa kajota mehiläisiin  ::)
Fear never fixed anything.

zatu

Lainaus käyttäjältä: Marge - 28/06/2006, 22:51:03

Mä olen joutunut opettelemaan erottamaan toisistaan ampiaisen ja mehiläisen, koska miehen systerillä ollessa ei missään nimessä saa kajota mehiläisiin  ::)

Ja sit kimalainen on se söpö ja karvainen, ei niillekään kannata mitään pahaa tehdä. ;)
-memento vivere-

susakaro

Meillä on ollut aikanaan mehiläisiä ja niiden hoitoon osallistuneenä on kivaa osata tunnistaa eri rotuisia mehiläisiä puskista!  :D

Maya

Lainaus käyttäjältä: zatu - 29/06/2006, 13:28:38

Ja sit kimalainen on se söpö ja karvainen, ei niillekään kannata mitään pahaa tehdä. ;)

Pörriäinen kuin pörriäinen  ;D No ei kun kyllä mä ehkä ampparin ja mehiläisen toisistaan erotan  ;D

Jooppoliini

Lainaus käyttäjältä: Maya - 29/06/2006, 13:36:30
Lainaus käyttäjältä: zatu - 29/06/2006, 13:28:38

Pörriäinen kuin pörriäinen  ;D No ei kun kyllä mä ehkä ampparin ja mehiläisen toisistaan erotan  ;D

Kimalainen, mehiläinen, ampiainen.. Kaikki pistää, apua, kääk, pakoon ;D

Tosissaan, onko mehiläisellä ja kimalaisella jotain eroa? Ja ylipäätään MITÄ eroja niissä on? Väri, koko, kuviot vai miten eroavat toisistaan?