Päävalikko

Jatkoista...

Aloittaja TanjaL, 16/06/2004, 17:45:13

« edellinen - seuraava »

Katja

Ei onneks jatkoja meille..  ::) Olis kuulema jo pitäny hakee. Olin melko varma et niitä hakee, mut onneks ei.

Wilma

Lappua allekirjoitettavaksi asti ei ole mun mielestä vielä tullut, mutta oli sanottu, että jokainen joka jatkoja haki niin saa jatkon. Lappujen pitäis kuulemma pian tulla, mutta voi olla että on jo tullut kun ei olla keritty puhumaan ollenkaan hetkeen! Vuoteen olin jo asennoitunut miehen lähtiessä reissuun! Hyvällä mielellä olen ja pojan kanssa on jaksanut hyvin!

KooKoo

Jiillekin oli jo sanottu, että hän saa jatkot, vaikkei virallisia papereita asiasta ole vielä tullut. Vuoteen olin kyllä alun alkaen minäkin asennoitunut ja olisin varmaan ollut vähän pettynyt, jos jatkoja ei olisi saanut...Se auto nääs... ;)

Katja

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 19/06/2006, 10:24:45
Jiillekin oli jo sanottu, että hän saa jatkot, vaikkei virallisia papereita asiasta ole vielä tullut. Vuoteen olin kyllä alun alkaen minäkin asennoitunut ja olisin varmaan ollut vähän pettynyt, jos jatkoja ei olisi saanut...Se auto nääs... ;)

Ainii kun olin ihan unohtanu, et yleensä ekaks tehhään sopimus puolelle vuodelle.. Kun K sai vuodeks jo heti alussa.  :)

Ulpu

Meillä on molemmilla kerroilla tehty suoraan vuoden sopimus.

Paso

Mieki sain puolen vuoden jatkot eika oo edes autoa pelissa.... ei toista kertaa viitti verottajan takia ruveta rahtaamaan autoa toiselle puolelle maapalloa ja sit takaisin....
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Tara

Lainaus käyttäjältä: Paso - 19/06/2006, 16:29:52
Mieki sain puolen vuoden jatkot eika oo edes autoa pelissa.... ei toista kertaa viitti verottajan takia ruveta rahtaamaan autoa toiselle puolelle maapalloa ja sit takaisin....

Tulipa tässä mieleen, että Paso on tällä hetkellä sen verran mielenkiintoisessa paikassa, että jos vaan jaksat ja viitsit, niin kirjoittaisitko jotain olostasi ja elostasi siellä jossain..?  :)

Voisit vaikka laittaa uuden aiheen ja sinne kirjoitella kuulumisia.
Siis jos vain haluat ja viitsit silloin tällöin kirjoitella.

Suttura

Lainaus käyttäjältä: Katja - 19/06/2006, 11:20:39

Ainii kun olin ihan unohtanu, et yleensä ekaks tehhään sopimus puolelle vuodelle.. Kun K sai vuodeks jo heti alussa.  :)

Kyllä ne usein tekee heti vuoden sopparin, riippuen työtehtävistä.

point

Lainaus käyttäjältä: Paso - 19/06/2006, 16:29:52
Kyllä meilläkin kerran jos toisenkin mies tuumasi, että autoton mies on huoleton mies. Olin useamman kerran oppaana, kun kaverit katsastutti autojaan Nasaretissa. Asema oli niin kuppanen, et sen ohi ajeli helposti, jollei ollut aikaisemmin käynyt.  ;D

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 19/06/2006, 22:19:47
Jos oikeen pilkkua nussitaan, niin luin just rauhanturvaajan sosiaaliopas 2006:
Palvelussitoumus tehdään pääsääntöisesti kaikille 6 kuukaudeksi  ;)
ja tämä siis koskee nimenomaan tavan rtväkeä, sot.tark.ovat sit eri asia

Tällanen käytäntö kai on tullu vuosien mittaan, tosin aika helpollahan niitä jatkoja on saanu. Oma lukunsa on sitte sellaset missiot, mitä ajetaan alas pikkuhiljaa...

Miehelle sanottiin kans, kun viimeksi tuli kutsu, että puolen vuoden sopimus tehdään, mutta koulutuksessa saivat kuitenkin vuoden sopimuksen. Ja Kosovoon tehtiin heti kans vuoden sopimus v. 2000.