Päävalikko

Aa, mikä darra

Aloittaja Kisu, 02/07/2005, 09:43:21

« edellinen - seuraava »

Heidi82

Eilen oli kauhea olo :sleepy3:....nyt alkaa elämä voittamaan pikkuhiljaa...tosin mies tänään huonovointinen ;)

termari

:huomenta:
Jaa mulla vai :icon_pale: ;)
Onneks pystyy sentää liikkumaan, syömistä tai juomista en pysty ny ees ajattelemaan... :icon_puke_l:

Hansu

Helle,spinning ja vähän liiankin paljon alkoholia: ei todellakaan hyvä idea ainakaan enää tässä vaiheessa  :puke:  ei siltä tuntunut. Ollut vähän heikko fiilis koko päivän...  :-X

Heidi82

Koko päivä mennyt nukkuessa ja löhötessä...eli oliskohan hiukan eilisellä juhlimisella ollut vaikutusta

Jansku

Liikaa fisuja join, hitto et on petollisia todellaki.
Särkee jo polviaki, mitähän mä oon muka touhunnu  :angry3:
Niska ihan jökissä, eli hyvin nukuttu. Rokki soimaan niin menee paremmin aamupala alas..Parin tunnin päästä taas järkkärikurssia jatkamaan. Huoh.  :sad5:
MUTTA, ei ole enään shaisse-olo henkisesti, että kyllä se perskännikin taitaa joskus auttaa.  :D

Outi

Kamala olo! Tuli sit juotua jokunen liikaa ja bailattua pilkkuun asti sekä siitä vielä kaverin luo jatkamaan. Ehkä elämä voittaa vielä. Nyt töihin neljäksi tunniksi, huh.. No toivottavasti kaikki on rannalla ja voidaan juoruta työkavereiden kanssa keskimääräistä enemmän  ;D

zatu

Odottelin hieman jälkikrapulaa, mutta tuskin sitä enää tulee. ??? ;D 8)
-memento vivere-

Anki

Lainaus käyttäjältä: zatu - 18/06/2006, 20:05:30
Odottelin hieman jälkikrapulaa, mutta tuskin sitä enää tulee. ??? ;D 8)

Ei tuu ;D ;D  Hassua ettei mullakaan oo ollut minkämoisia krapulan merkkejä tänään ::) 

Maya

Kuinka moni tänään tällä osastolla?  ;)
Vahingon ilo paras ilo, kun oma juhannus vesilinjalla!  ;D

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Maya - 24/06/2006, 13:14:33
Kuinka moni tänään tällä osastolla?  ;)
Vahingon ilo paras ilo, kun oma juhannus vesilinjalla!  ;D

Sama täällä, eipähän tarvi potea krapulaa kun on jussin töissä.  ;) Enpä kyllä muutenkaan edes muista mikä on krapula, kun ei ole tullut juotua piiitkään aikaan...