Päävalikko

Vesikorneri

Aloittaja Tehotytto1, 18/02/2005, 22:22:38

« edellinen - seuraava »

mami

Yesh, pian kuukausi takana tätä korneria...Muutamaa vappukuohuvaa lukuunottamatta ainoastaan vettä nautittu lääkekuurin takia. Alkaa riittämään...

myy79

meitti taitaa olla koukussa...  :o :P
tuohon Novellen Friss persikkaan...  ;D  :P menee jo useampi pullo viikossa...  :D noh, tuleepaha juotua tarpeeks nesteitä...  ;D (ja sokeritonta sellasta)

Outi

Mä kyl juon ihan kiitettävästi päivittäin vettä suositusten mukaan. Se tulee lähes luonnostaan ja huomaan päänsärkynä ja/tai väsymyksenä heti ellen juo tarpeeksi. En oo ikinä yhtään tykkänny mistään vichyistä tms  ???  Juon mieluiten veden ihan kraanavetenä tai sitten lähdevetenä  :)

minni

Lainaus käyttäjältä: Myy - 18/05/2006, 18:29:32
meitti taitaa olla koukussa...  :o :P
tuohon Novellen Friss persikkaan...  ;D  :P menee jo useampi pullo viikossa...  :D noh, tuleepaha juotua tarpeeks nesteitä...  ;D (ja sokeritonta sellasta)

Minäkin olen. Sitä saa Picnicistä kaupanpäälliseksi (haen sieltä usein lounassalaatin töihin) ja maku on vienyt mennessään. :)

Anki

Toinen Friss-litkijä ilmoittautuu ;D ;D  ...tosin mulle kelpaa kaikki maut...

Eveliinak

Lainaus käyttäjältä: Anki - 19/05/2006, 11:06:08
Toinen Friss-litkijä ilmoittautuu ;D ;D ...tosin mulle kelpaa kaikki maut...

En ole vielä ko. juomaa maistanut, mutta täytynee joskus kokeilla, kun kerta näin monta juomaan ihastunutta löytyy pelkästään täältä foorumilta.

Eveliinak

Lainaus käyttäjältä: Eveliinak - 19/05/2006, 11:15:28
Lainaus käyttäjältä: Anki - 19/05/2006, 11:06:08
Toinen Friss-litkijä ilmoittautuu ;D ;D ...tosin mulle kelpaa kaikki maut...
En ole vielä ko. juomaa maistanut
Ostin tänään Friss-persikkaa. En tykkää, liian pliisua minun makuun. Sama juoda normaalia vissyä.

Mirka

Meillä ei yksikään frissi-pullo ole pudonnut :-X :-X Järjestäen joka maku on mennyt viemäristä alas! Vissy kunniaan!!!
*liputtaa omppu ja vadelmavissyjen puolesta :P*

KFOR 11/04-11/05

termari

minen oo maistanu tuota uutta frissiä, mutta en kyllä oo tykänny yhtään niistä muistakaan  :icon_puke_l: joten taitaa jäädä maistamatta. ::)
Mirkan tyyliin, liputan vadelma- ja omppuvissylle. :P
novellen greippi on myös hyvää ja sitte bonaquan korkeahiilihappoinen on ihan loistava. :D

rumin,mies syvästä etelästä

Näin kuumalla ilmalla muistakaa juoda paljon VETTÄ
Nitenkäs tämmöinen osio oli tippunut kolmannelle sivulle? ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla