Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Maijis

Lainaus käyttäjältä: Outi - 11/05/2006, 00:40:08
Lainaus käyttäjältä: Maijis - 10/05/2006, 15:46:05
Hei!

Ajattelin esittäytyä, kun kerran käyn näillä sivuilla :D. Olen lueskellut sivuja, kun olen yrittänyt sopeutua uuteen "leskeyteen". Poikaystäväni lähti juuri Kosovoon ja näyttää siltä, että vuosi vietetään eri osoitteissa.

Mutta siis se esittäytyminen: 24 vuotias, helsinkiläinen opiskelija-neito. Poikaystävä ollut kaksi päivää Kosovossa. Hyvin olen selvinnyt tähän asti, toivottavasti loputkin päivät ;).

Mehän ollaan vähän "samanlaisia"  ;D  ;) Mullakin poikaystävä lähti samaan paikkaan eilen vuodeksi. Asun myös Helsingissä, olen kohta 21v ja opiskelen päätoimisesti. Hyvin on täälläkin lähtenyt "leskeys" liikkeelle; eilen oli itkuista, mutta tänään ryhdistäydyin heti aamusta :) Kummasti helpottaa, kun tietää että tämä on vain väliaikaista ja kulta on toeteuttamassa omaa unelmaansa, joten voin olla ylpeä hänestä  :-*

Kiva kun tietää, että on muitakin samassa tilanteessa olevia. Hyvä me! :D

everevil

Tervetulotoivotukset täältäkin kaikille uusille! :)
Kuunteleva korva täältä foorumilta aina löytyy :) Ja täältä löytyy tarvittaessa vaikka lapsenlikkakin :D

Heidi82

Tervetulo toivotukset kaikille uusille foorumilaisille tasapuolisesti :D

Hansu

Tervetulotoivotukset kaikille uusille jäsenille!  :) Teitähän on tullut reilusti lisää parin viikon sisällä!  :D

ira74

Olen 32-vuotias historian opettaja Tampereelta. Lapsia on kolme (7v, 5v ja 3v). Mies lähti Bosniaan kesäkuussa 06 ja olen hieman sekavin tuntein tulevaa vuotta miettinyt...

Janica

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille!

Annukka

Moi vaan kaikille leskille...
Minä olen melko tuore kriisinhallitsijaleski ;D Mies lähti toukokuun puolessa välissä Bosniaan, Sarajevoon. Missio on miehen toinen, palasi Bosniasta -99 loppuvuodesta. Ja jotenkin epäilen, ettei ole viimeinen tämäkään.

Kotijoukkoihin jäi minun kanssani kaksi pientä vintiötä, 5 v ja 4 vuotiaat pojat. Ikää on raakulla jo kohta 41 vuotta ja ammattina valitettavasti sairaanhoitaja.

Mielenkiinnolla selailen sivustoja, aina sitä jotain voi oppia, vai mitä :D

Annukka
ps. onko täällä muita Sarajevo-leskiä?

Janica

Tervetuloa! :hello:

virve

Uusille tasapuolisesti tervetuloa.

Mantsu

Heips...

Lähes uusi täällä, muttei enää niin tuore leski... HEH!
Mies lähti Kosovoon  03.12.2005 ja pitäis kotiin tulla joulukuun alussa 2006, Eka päivä kuulemma...

jäin kotiin tyttären ja ja kahden koiran kanssa, ja ylivoimaiseksi kävi niin annoin joulukuun lopussa vanhemman koiran äitini serkulle, ja sinne se taitaa jäädä eloansa elämään... Eli tällä hetkellä Tytär 3v ja japaninpystykorva 3v kanssani hoitamassa vuosi sitten ostettua omakotitaloa... Mies ehti tehdä rempan lähes valmiiks, ennen ku lähti!

Itse olen Marjo, säkylä on asuinpaikkakunta ja ikää on 24v, ja ihan avioliitossa ollaan oltu jo parisen vuotta...