Päävalikko

Kesäbiisi

Aloittaja IceQueen, 20/06/2004, 00:22:56

« edellinen - seuraava »

sarppa

Lainaus käyttäjältä: anne - 22/07/2005, 21:58:46
Niin ei olekaan. voiko joku sanoa kaipaavansa 'vielä on kesää jäljellä'? ::)
nimim. inhosi ko. biisiä loppujen lopuksi...  :-\

Komppaan! Ei ollenkaan toimiva, joskaan ei ihan pahin mahdollinenkaan.

Mun ULTIMATE vihan kohde on Novalla useasti pyörinyt "kuinka monta päivää on syksyyn" -renkutus!  >:(  Ja kun töissä Novaa kuunnellaan, niin sitähän joutuu sietään aika paljon...
On vaan niin perisuomalaista urputtaa ihanana kesäpäivänäkin jonkin muun perään -yäks! Syksy sais olla tulematta vaikka kokonaan! 

zatu

Lainaus käyttäjältä: sarppa - 23/07/2005, 13:27:58

Mun ULTIMATE vihan kohde on Novalla useasti pyörinyt "kuinka monta päivää on syksyyn" -renkutus!  >:(  Ja kun töissä Novaa kuunnellaan, niin sitähän joutuu sietään aika paljon...
On vaan niin perisuomalaista urputtaa ihanana kesäpäivänäkin jonkin muun perään -yäks! Syksy sais olla tulematta vaikka kokonaan! 

Onkos tämä se Anssi Kelan uusin? Siellä se jossain makailee rantakalliolla ja odottelee syksyä ja naistaan. :P Kela nyt ei muutenkaan ole ihan suosikkiartistejani. ;)

Ja "vielä on kesää jäljellä" sai minussa kevyttä raivoa pintaan. ;) Koottu kai jostain sanoitusten kliseevarastosta. ;D
-memento vivere-

minttukoo

Yöks! Ihan hirvee biisi ja soi tosiaan Novalla koko ajan.. Kyseessä on juuri Anssi Kelan biisi.  :-X

anneholmberg

Juu en mäkään tykkää tosta ja töissä kuuntelen myös Novaa...  ::)

minni

Myöhäisheränneenä myös täällä. Se PMMP:n "oo siellä jossain mun" on tämän kesän tarttuvin rallatus. Jotenkin kiva kaikessa "kamaluudessaan"...  8)

Hansu

Toi PMMP:n "oo siellä jossain mun" on kyllä ihana biisi, mutta tän kesän kunnon kesäbiisi on ehdottomasti Martti Vainaa ja Sallitut Aineet- Pelimies!!!  ;D Naapurit ei tosin taida olla samaa mieltä, kun koko kesä on sitä aina ennen baariin lähtöä popitettu useampaankin kertaan...  ;)

Anki

Lainaus käyttäjältä: minni - 29/08/2005, 20:32:03
Myöhäisheränneenä myös täällä. Se PMMP:n "oo siellä jossain mun" on tämän kesän tarttuvin rallatus. Jotenkin kiva kaikessa "kamaluudessaan"...  8)

Tai jotenkin koko tämän missiovuoden biisi.... ;)

Katja

Viimekesan kesabiisi oli tosiaankin se Pelimies (ainakin mun mielesta  ;) ) Jokos siella on radiossa alkanu kuulumaan uutta "kesamusiikkia"?

Eilen just kaverin kanssa mietittiin, etta mitahan ne mahtaa siella Suomen radiossa soitella ja onko yhtaan samoja mita taalla..

Juulia

Tuli tuosta pmmp:stä mieleen se viime kesän kumivirsi, joka on kyllä vieläki musta ihan huippu!   8)

"Täältä tullaan muistuttaisin sua
koko elämäsi olet etsinyt vain mua
--
Minulla on katala vaarallinen olo
kesäkumiaika selvästi on aluillaan
sinun on pakko antautua
minussa on paljon mitä kahdenkesken paljastaa!
--
Olen täyttä kultaa
kaunein päällä maan
..kaiken saat mitä olet etsinyt
minä olen täydellinen - ala rakastua!"

;D ;D :love3: :sex:

KooKoo

Tän kesän biisi on ehdottomasti Juanesin La Camisa Negra  ;D