Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

virve

Tervetuloa Kookoo. Kyllä te selviätte.

zatu

Tervetuloa KooKoo! Olet tullut juuri oikeaan paikkaan ymmärrettäväksi! ;D
-memento vivere-

Heidi82

Tervetuloa kookoo ;D

Marge

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 26/04/2006, 20:12:06
Jospa sitten minäkin esittelisin itseni!

Olen 24-vuotias tuleva rt-leski ja kolmeviikkoisen esikoistyttäremme äiti Hämeenlinnasta. Mies on tällä hetkellä koulutuksessa Säkylässä ja 9. toukokuuta koittaa sitten lähtö Kosovoon. Ensimmäiselle reissulle on menossa ja kovasti jo puhuu toisestakin joskus sitten tulevaisuudessa...Kaverit ja tutut ihmettelee, kuinka tuore isä raaskii lähteä ja kuinka minä hänet sinne päästän, mutta niin itsekäs en ole, että toiselta riistäisin elinikäisen unelman. Lähipiiri ei siis meitä oikein ymmärrä, mutta ehkäpä täältä löytyy ymmärtäväisempää seuraa  :)

Jiihaa, lisää leskiä Kanta-Hämeestä  :jee:

Tervetuloa toivottelee ex-Kosovoleski Marge 25 km Hämeenlinnasta etelään
:)
Fear never fixed anything.

Ally

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 26/04/2006, 20:12:06
Jospa sitten minäkin esittelisin itseni!

Olen 24-vuotias tuleva rt-leski ja kolmeviikkoisen esikoistyttäremme äiti Hämeenlinnasta. Mies on tällä hetkellä koulutuksessa Säkylässä ja 9. toukokuuta koittaa sitten lähtö Kosovoon. Ensimmäiselle reissulle on menossa ja kovasti jo puhuu toisestakin joskus sitten tulevaisuudessa...Kaverit ja tutut ihmettelee, kuinka tuore isä raaskii lähteä ja kuinka minä hänet sinne päästän, mutta niin itsekäs en ole, että toiselta riistäisin elinikäisen unelman. Lähipiiri ei siis meitä oikein ymmärrä, mutta ehkäpä täältä löytyy ymmärtäväisempää seuraa  :)

Tervetuloa KooKoo  :hello:!

Itse jäin samanlaisessa tilanteessa esikoisemme kanssa kaksistaan kotiin ja hyvin ollaan pärjätty vaikka muutamat sitä aluksi epäilikin..Vaikea sitä on etukäteen ennustaa miten arki lähtee rullaamaan, mutta kun uskoo ja luottaa itseensä sekä muistaa pyytää apua tarvitteaessa niin eiköhän se hyvin mene  ;)..

IceQueen

Tervetuloa KooKoo!! :D
Ad astra per aspera!

Janica

Tervetuloa KooKoo!! :hello:

Kiva saada lisää Hämeenlinnalaisia tänne!  :D

T. ex-leski HML:sta, mies Kosovossa 4/03 - 10/03

miipe

Tervetuloa KooKoo!

Hyvin te tulette pärjäämään  :)

T.ex -leski Hämeenlinnasta (25 v.)

Anki