Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

soila

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 25/04/2006, 21:33:24
Ymmärrän erinomaisesti sun fiilikses. Ja pidä kiinni vaan miehestäs! Tee selväks mikset halua hänen lähtevän ja kota saada ymmärtämään sun kantas asiaan.

Ei oo reilua, että vain toinen päättää lähdöstä, kuitenkin se päätös vaikuttaa koko parisuhteeseen. :)

Juu, ei se onneksi lähde kun vaan ymmärtää etten mä sitä toivo. Olikin tästä puhetta sen kanssa, ja myöntyi että eiköhän sitä vuoden-pari jaksa vielä odottaa lähtöä. Ja toisaalta kyllä mä nyt tiedostan, kuinka kovasti se haluais vielä (lähiaikoina) mennä. Menköön siis, enköhän mä sen kestä. ::)
Mutta jos sitä oikein alkaa miettimään että koska sitten olisi hyvä aika mennä, niin vaikeaksi menee! Aina jotain on, ja tuskin tässä nyt kymmentä vuotta menee ennen lapsia. Ja sitten vielä jos pääsis sillä sormien napsautuksella kun sopiva aika itselle ois... ::) Oi voi, on tämä hommaa. ::)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: soila - 26/04/2006, 14:38:47
Mutta jos sitä oikein alkaa miettimään että koska sitten olisi hyvä aika mennä, niin vaikeaksi menee! Aina jotain on, ja tuskin tässä nyt kymmentä vuotta menee ennen lapsia. Ja sitten vielä jos pääsis sillä sormien napsautuksella kun sopiva aika itselle ois... ::) Oi voi, on tämä hommaa. ::)
Tää on kans yks näistä asioista elämässä, johon tuskin koskaan on just sitä oikeaa hetkeä. Aina keksii kyllä syitä, miks just nyt ei oo paras hetki lähteä. :)
Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 26/04/2006, 20:38:28
Tää on kans yks näistä asioista elämässä, johon tuskin koskaan on just sitä oikeaa hetkeä. Aina keksii kyllä syitä, miks just nyt ei oo paras hetki lähteä. :)

Meille on sattunut kyllä jo useampiakin "oikeita hetkiä". :) Kauhean painavia syitä olla lähtemättä ei ole sen sijaan keksitty. ;)
-memento vivere-

Maya

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 26/04/2006, 20:38:28
Lainaus käyttäjältä: soila - 26/04/2006, 14:38:47
No tää on just tää mikä mua vähän hirvittää, kun nyt jos tehdään toinen lapsi tai vaikka 2 niin niin monen kanssa en yksin jää lasten ollessa pieniä ja sen miehelle sanoinkin ennen reisuun lähtöä ja ymmärsi täysin,joten sopivaa hetkeä tuskin useampaan vuoteen tulee, mutta tosiaan odotan kauhulla sitä hetkeä, että ilmoittaakin, että kyllä niin vaan tekis mieli lähteä!Tosin tiedän, että miehen mielessäkin perhe menee reissujen edelle, joten uskon ja toivon, että yhteis ymmärrykseen päästään.

Janica

Meillä taas mennään niin, että nyt olis mun mielestäni hyvä aika miehen lähteä toiselle reissulle, jos aikoo sen tehdä..  ::)

Elämäntilanne on siinä vaiheessa, että mua ei lähtö liiemmin häiritsisi. Eri asia olis jos meillä olis pieniä lapsia.. Miehen puolelta taas nyk. työnantajan aikana ei voi ajatellakkaan lähtöä. Tosin sillä puolella on muutosta onneksi tulossa (jo siis muittenkin asioitten puolesta).  :)

Katsotaan päivä kerrallaan..

Ela

Meillä ollaan yhdessä puhuttu, että tää olis viimeinen reissu. Kun yritetään tosiaan sitä perhettä varmaan hankkia häiden jälkeen, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Luotan kyllä Tuomaan sanaan, kun hän on sanonut, että tästä lähtien oli työkeikka mikä tahansa, perhe seuraa sitten perässä tai muuten ei mene...

susakaro

Lainaus käyttäjältä: zatu - 25/04/2006, 21:03:03
Lainaus käyttäjältä: soila - 25/04/2006, 18:34:17
Onko tässä missään mitään järkeä?

On siinä ihan järkeä, ettet ainakaan näin pian halua miestä uudelleen reissuun. Toisaalta siinäkin on järkeä, että nyt olisi helpompi lähteä, kun ei ole (vielä) lapsia.

Että revi siittä  ;D
no ei kai...

kyllähän siinä on jottai järkiä jos se susta siltä tuntuu  ??? ;) pohtikkee vielä...

Lua

Minä toivon et tää olis viimeinen reissu, mut en mä tiedä kuunteleeko M minua ollenkaan tässä asiassa  :-X. Sen verran rankkaa on ollut tämä kaukosuhde  :(

Tosin minäkin olen alkanut aktiivisemmin katselemaan harjoittelupaikkoja ulkomailta, mutta luulen etteivät töistä päästä enää  :(. Jotenkin kyllä haluais jo asettua jonnekin aloilleen, alankohan tulla vanhaksi  :P

Sen verran vielä piti kirjoittaa että ihana on kuitenkin lukea teidän ex-leskien kirjoituksia, kuinka olette valmiita kuitenkin päästämään miehen vielä reissuun. Antaa uskoa siihen että joku on tästä selvinnyt ehjin nahoin ja on valmis vielä ottamaan uusiksikin  ;D

soila

Lainaus käyttäjältä: Lua - 27/04/2006, 12:01:22
Sen verran vielä piti kirjoittaa että ihana on kuitenkin lukea teidän ex-leskien kirjoituksia, kuinka olette valmiita kuitenkin päästämään miehen vielä reissuun. Antaa uskoa siihen että joku on tästä selvinnyt ehjin nahoin ja on valmis vielä ottamaan uusiksikin  ;D

Olin muuten myös ekan reissun aikana aivan varma, että en sitten takuulla päästä sitä enää ikinä. Reissun loputtua oli kuitenkin aika selvää, että menköön jos tykkää - kunhan aikaa vähä katotaan. ;)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Janica

Mä olen sisäistänyt toisen reissun mahdollisuuden siitä hetkestä eteenpäin, kun J ei saanut haluamiaan jatkoja ekalla reissulla..  ::) (Pitikö se Karhu just silloin lopettaa..  ::) ;))

Ja välillä sitä itsenäisyyttä oikein kaipaa, pitäkööt joku hulluna, mutta on se ihanaa välillä olla IHAN yksin. :) On sitten moninverroin mukavampaa olla kaksin. ;) Meillä J on välillä muualla viikot töissä ja minä vietän kissanpäiviä sillä välin.  ;D