Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

soila

*huokaus*
Jos U ei saa sivuainetta ensi vuodelle, niin kovin mielisi Afganistaniin. Olen vissiin aiemminkin tästä marissut, mutta nyt tuli taas puheeksi. Mä en halua. En En En En En. En saakeli jää tänne yksin. :angry2:
Kuristan sen jos ei se sen vertaa pysty ajattelemaan mun kannalta että tajuais olla lähtemättä. Ja jos ei itse tajua, niin pitää vissiin kieltää lähtemästä.
(Ei toinen reissu mahdottomuus ole, joskus, mutta täs tilantees ei kyllä tulis mitään.)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

susakaro

Lainaus käyttäjältä: soila - 25/04/2006, 15:22:43

(Ei toinen reissu mahdottomuus ole, joskus, mutta täs tilantees ei kyllä tulis mitään.)

what´s the "täs tilanne"  ;)
naimisiin meette ja lapsia ei vielä (?), kaik hyvin... mikä tilanne tuntuu estävän?

soila

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 25/04/2006, 17:27:05

what´s the "täs tilanne"  ;)
naimisiin meette ja lapsia ei vielä (?), kaik hyvin... mikä tilanne tuntuu estävän?

Joo onhan se noin, paitsi että mä muutin U:n peräs uudelle paikkakunnalle, mulla on työ jota vihaan enkä tunne juuri ketään, mä oon täälä vaan että oon sen kans.
Sitäkin vaihtoehtoa väläytin että lähden sitten siksi aikaa itse vaikka ulkomaille vapaaehtoistyöhön tai mitä vaan ettei yksin tarvi täällä olla...
Mutta kuitenkin haluaisin paljon mieluummin elää yhteisessä kodissa rakkaan kanssa, nyt kun vihdoin tänne päästiin. En oikein ymmärrä, miksei se halua. :'(
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

soila

Tai siis, haluaahan se täällä olla. En mä sitä epäile. Mutta haluaa kumminkin lähteäkin. :-\

Ja se on kyllä totta että sitten ainakin on hankala tilanne kun on lapsi(a) ja muuta... Mutta ei se silti paljon muuta mun suhtautumista nyt lähtemiseen. :-[

Onko tässä missään mitään järkeä?

Jartsa

Ehkäpä se ajattelee niin, että nyt on hyvä aika toteuttaa ne maailmankiertämishalut kun asiat on kotona hyvällä mallilla: nainen joka jaksaa odottaa ja tulevaisuuden näkymät siltä osin kunnossa... Sitten ku ne menohalut on tyydytetty, voi rauhassa keskittyä yhteisen tulevaisuuden rakentamiseen eikä tartte kiroilla että "kun ei tullu sillon mentyä..." Se syö parisuhdetta.

Toisaalta oikeassa olet sinäkin. Ja mikäpä olisi parempi aika sinunkaan käydä toteuttamassa unelmiasi jos kerran esim. vapaaehtoistyö ulkomailla kiinnostaa! Hyvä se on nuorena käydä katsomassa vähän minkälaisessa maailmassa sitä eletään, se antaa hyvät eväät tulevaisuuteen.
Tässä pätee se vanha totuus: puhukaa, puhukaa ja puhukaa. Väliajoilla voi sitten vaikka rakastella.  ;)

Tulevaisuuden suunnitelmat onnistuu aina paremmin kun suunnittelee ne yhdessä.

zatu

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 25/04/2006, 20:42:00
Paperit täytetty, tulostettu ja postitettu.. ja muistin ottaa niihen miehen nimmaritkin  ;D

Kuka teillä sille uudelle reissulle halusikaan? ??? ;D
-memento vivere-

myy79

meilkii laput täytetty..  :D :D
ja muute täytti iha ite.. ;)

zatu

Lainaus käyttäjältä: soila - 25/04/2006, 18:34:17
Onko tässä missään mitään järkeä?

On siinä ihan järkeä, ettet ainakaan näin pian halua miestä uudelleen reissuun. Toisaalta siinäkin on järkeä, että nyt olisi helpompi lähteä, kun ei ole (vielä) lapsia.

Toivottavasti pääsette molemmille sopivaan ratkaisuun keskustelemalla. :)
-memento vivere-

soila

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 25/04/2006, 20:30:59
Ehkäpä se ajattelee niin, että nyt on hyvä aika toteuttaa ne maailmankiertämishalut kun asiat on kotona hyvällä mallilla: nainen joka jaksaa odottaa ja tulevaisuuden näkymät siltä osin kunnossa... Sitten ku ne menohalut on tyydytetty, voi rauhassa keskittyä yhteisen tulevaisuuden rakentamiseen eikä tartte kiroilla että "kun ei tullu sillon mentyä..." Se syö parisuhdetta.

Toisaalta oikeassa olet sinäkin. Ja mikäpä olisi parempi aika sinunkaan käydä toteuttamassa unelmiasi jos kerran esim. vapaaehtoistyö ulkomailla kiinnostaa! Hyvä se on nuorena käydä katsomassa vähän minkälaisessa maailmassa sitä eletään, se antaa hyvät eväät tulevaisuuteen.
Tässä pätee se vanha totuus: puhukaa, puhukaa ja puhukaa. Väliajoilla voi sitten vaikka rakastella.  ;)

Tulevaisuuden suunnitelmat onnistuu aina paremmin kun suunnittelee ne yhdessä.

Kiitos ajatuksista. :)
Yhdessä suunnitellenhan tässä mennään. Pitääpi katsoa mihin suuntaan. Hyvään kuitenkin. :)

IceQueen

*huokaus*
Jos U ei saa sivuainetta ensi vuodelle, niin kovin mielisi Afganistaniin. Olen vissiin aiemminkin tästä marissut, mutta nyt tuli taas puheeksi. Mä en halua. En En En En En. En saakeli jää tänne yksin. :angry2:
Kuristan sen jos ei se sen vertaa pysty ajattelemaan mun kannalta että tajuais olla lähtemättä. Ja jos ei itse tajua, niin pitää vissiin kieltää lähtemästä.
Ymmärrän erinomaisesti sun fiilikses. Ja pidä kiinni vaan miehestäs! Tee selväks mikset halua hänen lähtevän ja kota saada ymmärtämään sun kantas asiaan.

Ei oo reilua, että vain toinen päättää lähdöstä, kuitenkin se päätös vaikuttaa koko parisuhteeseen. :)
Ad astra per aspera!