Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

zatu

Lainaus käyttäjältä: mami - 26/01/2006, 18:11:22
Lainaus käyttäjältä: zatu - 26/01/2006, 14:43:51
Heh, kaikkiko koiran täytyy hoitaa! :o Vuosi kotona, hus reissuun! ;D

Tai siis vajaa kaksi kuukautta kotona  8)

Hups sori, ajatusvirhe. ;) Sitten koiran on täytynyt laskea, että nyt alkais taas olla sellainen aika vuodesta.
-memento vivere-

zatu

Jokos kohta kotiutuvat ovat alkaneet puhua siitä seuraavasta reissusta? ;D
-memento vivere-

myy79

28.4. olis viimenen hakupäivä...  :P  8)

vajaa vuos kotona, kyl tuo jo reissuun joutaiski.... ;) ja varmaanpa on mies tuohon päivään mennessä hakemusta laittamassaki...  ;D

Hansu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 08/03/2006, 15:59:26
Jokos kohta kotiutuvat ovat alkaneet puhua siitä seuraavasta reissusta? ;D

Ei ole mitään sanonut, mutta tiedän, että hakisi vaikka samantien, mutta eipä ne sinne heti samaa kundia uudelleen ota...  ::) Jatkot ottaisi varmasti jos tarjottaisiin, se on vissiin vähän kajahtanut mies.  ;D

Heidi82

Meillä eilen puhelimessaq pokkana esitti asian että jos sit vuonnaq 2007 uuestaan reissuun ::)...Onneksi ei ollut tosissaan,mut mä jo vähän säikähin ;D...Eli uusi reissu sitten muutaman vuoden kuluttua jos ollenkaan

Katja

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 10/03/2006, 17:55:56
Meillä eilen puhelimessaq pokkana esitti asian että jos sit vuonnaq 2007 uuestaan reissuun ::)...Onneksi ei ollut tosissaan,mut mä jo vähän säikähin ;D...Eli uusi reissu sitten muutaman vuoden kuluttua jos ollenkaan

Mua on saikytelty samalla tavalla..  ::) Mut voisin kuvitella, et ei kovin montaa vuotta tarvii uutta reissua oottaa..  :-\

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Katja - 10/03/2006, 18:28:03
Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 10/03/2006, 17:55:56

Mua on saikytelty samalla tavalla..  ::) Mut voisin kuvitella, et ei kovin montaa vuotta tarvii uutta reissua oottaa..  :-\
Meillä meni se reilu 2 v että ollaan nyt siinä tilanteessa että tuo ukko noihin prkleen nopeisiin poikiin aikoo mennä mukaan... ::)

Mikään ei tunnu päätä kääntävän, vaikka kuinka yrittäis puhua... :-\
Ad astra per aspera!

Juulia

Hesarissa oli tässä pari viikkoo sitten aika hyvä ja kattava juttu sieltä eu-nopeisiin hakevien pääsykokeista ja yleensä siitä touhusta. Meinasin, että voisin ehkä lähettää sen jätkälle alas, ihan vaan jos se mielenkiinnosta haluaa sen lukea. Mietin kyllä, että otan aikamoisen riskin, sillä siitä se vaan voi innostua....  :-\
Päätin kuiteki että otan sen riskin...
Noh, tänään tuli herralta kirje, jossa se mainihti että on suunnitellu uutta rt-reissua! Elikkäselikkäs, nyt en enää taidakkaan laittaa sitä lehtijuttua ettei  nyt vaan sinneki innostu vielä....  :sad11:
Oon kyllä aatelluki että se on sen laatune immeinen että uus rt-reissu saattaa olla eessä päin, eikä ehkä jää sekään edes viimeiseksi, vaikka itse hän on pitänyt uusia reissuja aika kaukasena juttuna..
Mutta kyllä se nainen joskus miehensä tuntee paremmin kuin hän itse... ::) ;D
...valitettavasti. :P

Canis

Kyllä taitaa uus reissu olla jo mielessä, säännöllisin väliajoin ukko kyllä muistuttaa ohimennen mahdollisesta seuraavasta reissusta. Mie en kyllä asiasta jaksa oikein innostua mutta, voipi olla että joudun vielä tämänki reissun jälkeen taipumaan leskeksi.

mami

Lainaus käyttäjältä: Juulia - 20/03/2006, 18:29:33
Mutta kyllä se nainen joskus miehensä tuntee paremmin kuin hän itse... ::) ;D
...valitettavasti. :P

Todellakin  ;) Omani sanoi aikanaan että kolmas kerta toden sanoo...Ja neljäs reissu päättyi joulukuussa  ;D