Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Karlis

Nimi:Karla
Ikä: 27 v
Mistä: Vantaalta, alunperin Helsingistä
RT-leski missio: 10/03-10/04 (Kosovo)
Perhe: Aviomies ja 1v poika Peetu

Pääaisiassa tulee pyörittyä tuolla suljetulla puolella (perheaiheisissa keskusteluissa). Välillä toki käyn lukemassa muitakin juttuja jahka rakas ikiliikkuja antaa siihen luvan  ;D

ps. Mukava nähdä sinutkin täällä, Lauriina!  :)

ira74

Heips
olen tässä pikkuhiljaa alkanut totutella tulevaan eli mies on lähdössä ekalle (nyt tuntuu että myös viimeiselle) rt-keikalle kesäkuussa Bosniaan yhteysupseeriksi. Ollaan just rakennettu omakotitalo ja sinne muutetaan piakkoin kolmen lapsemme kanssa (7v, 5½v ja 3v). Olen itse historian opettaja ja sekavin tuntein valmistaudun tulevaan yh-äiti vaiheeseen. Lapsiluvusta ja niiden ikäjakaumasta voinee päätellä ettei viime vuodet kera taloprojektinkaan ole olleet mitenkään tavanomaista normaaliarkea vaan haasteita on riittänyt. Joten en epäile, että suhde ei kestäis, ja tiedän  että pärjään lasten kanssa, but... onhan se haikeeta. Ekaksi kesä yksin lasten kanssa ja sitten syksyllä menee esikoinen ekaluokalle ja keskimmäinen eskariin, sääli että ei ole lasten isä näitä vaiheita ihmettelemässä.
Eniten nämä lomat mietityttää eli pääseekö sieltä nyt kuukauden välein lomille? Onko ihan kahjoa päästää mies reissuun (sukulaiset ja ystävät tuntuvat niin ajattelevan)?
Ira Tampereelta

everevil

Tervetuloa mukaan Ira  :D Täälläkin törmätään näemmä :)

susakaro

Tervetuloa mukaan Ira! täältä foorumilta löydät varmasti monia vastauksia noihin kysymyksiisi. ... ja ennenkaikkea kohtalotovereita !  :D

Maya

Tervatuloa mukaan Ira! Täältä kyllä löytyy tukea ja vastauksia moniin ihmetyksiin  :icon_flower:

KooKoo

Jospa sitten minäkin esittelisin itseni!

Olen 24-vuotias tuleva rt-leski ja kolmeviikkoisen esikoistyttäremme äiti Hämeenlinnasta. Mies on tällä hetkellä koulutuksessa Säkylässä ja 9. toukokuuta koittaa sitten lähtö Kosovoon. Ensimmäiselle reissulle on menossa ja kovasti jo puhuu toisestakin joskus sitten tulevaisuudessa...Kaverit ja tutut ihmettelee, kuinka tuore isä raaskii lähteä ja kuinka minä hänet sinne päästän, mutta niin itsekäs en ole, että toiselta riistäisin elinikäisen unelman. Lähipiiri ei siis meitä oikein ymmärrä, mutta ehkäpä täältä löytyy ymmärtäväisempää seuraa  :)

Pipsa

Tervetuloa mukaan KooKoo! Iso muutos jäädä kahden pienen vauvan kanssa, mutta etköhän sinä siitä selviä!  :D

yama

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 26/04/2006, 20:12:06
Jospa sitten minäkin esittelisin itseni!

Olen 24-vuotias tuleva rt-leski ja kolmeviikkoisen esikoistyttäremme äiti Hämeenlinnasta. Mies on tällä hetkellä koulutuksessa Säkylässä ja 9. toukokuuta koittaa sitten lähtö Kosovoon. Ensimmäiselle reissulle on menossa ja kovasti jo puhuu toisestakin joskus sitten tulevaisuudessa...Kaverit ja tutut ihmettelee, kuinka tuore isä raaskii lähteä ja kuinka minä hänet sinne päästän, mutta niin itsekäs en ole, että toiselta riistäisin elinikäisen unelman. Lähipiiri ei siis meitä oikein ymmärrä, mutta ehkäpä täältä löytyy ymmärtäväisempää seuraa  :)

Tervetuloa Kookoo!   :)

Kisu

Tervetuloa meidänkin puolesta KooKoo. Pienen pojan yh:na voin sanoa, että ihan varmasti pärjäätte kotona. ja lapsi ehtii kyllä tutustua isäänsä, vaikka ehkä ihania vauvahetkiä jääkin häneltä näkemättä.

Maya

Tervetuloa mukaan KooKoo! :hello: