Päävalikko

Maaseutu vai kaupunki?

Aloittaja zatu, 19/07/2004, 21:30:19

« edellinen - seuraava »

miipe

Mä lukeudun ehkäpä sellaiselle keskitielle myös.

En välitä asua ihan ihan kaupungin keskustassa ,mutten myöskään aivan maalla..

Mutta enemmän kallistun noista sinne maalle,jos valita pitää. Ja kyllähän me ollaan etsitty silleen rauhassa tässä jo pitemmän aikaan sitä omakotitaloa,muttei ole vielä tärpännyt. No panic...sit kun löytyy niin napataan!  :)

yama

Mie olen kotoisin maaseudulta, myöhemmin asunut sekä pienemmissä-, että isommissa kaupungeissa. Nyt asustellaan n. 5 km kaupungin keskustasta. Aiemmin asuttiin täällä aivan keskustassa. Jos pitäisi verrata kaupunkia ja maaseutua, niin molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Maaseudulta pitkä matka joka paikkaan, esim. lääkäriin voi olla matkaa montakymmentä kilsaa, tavarat kalliita kaupoissa ja huono valikoima, kaupungissa taas haittana rauhattomuus ja kiire, mutta palvelut taas pelaa yleensä hyvin.
Nykyisessä paikassamme toisaalta olisin kuitenkin mieluummin asunut kaupungin keskustassa kuin sivummalla.

Hansu

Mä olen nyt aikas tyytyväinen tämän hetkisen kodin sijaintiin. Koti on n.2km ison kaupungin ydinkeskustasta. Ikkunasta näkyy kuitenkin puisto. Tämän maalemmaksi mua ei tällä hetkellä saa!  ;D
Kesämökillä jaksan ehkä just 5 päivää olla ja sitten on pakko päästä ainakin käymään Tampereen keskustassa.  ;D

Janica

En minäkään nyt IHAN keskelle korpea haluaisi. :)

Lapsena ainakin harmitti, kun ei päässyt kulkemaan keskustaan itsenäisesti maalla asuessa.  ;D
Mutta sellaiset 2-10km lähimmästä taajamasta menisi vielä mukavasti.  :)

Heidi82

Mä oon tyytyväinen asuessani tälläisessä ei niin kauhean isossa kaupungissa,jossa kuitenkin löytyy metsää ja peltoakin eli ei pelkkiä taloja talojen vieressä.Lapsen asuttiin ihan maalla ja nykyään siellä mummulassa käydessä alkaa heti ahistaan ja haluaa kaupunkiin.Mutta missään isossa kaupungissa en haluaisi asustaa koska haaveisiin kuitenkin kuuluu oma talo jossa on pihaa riittävän paljon koirille ja ehkä niille lapsillekkin joku päivä ::) ;)

IceQueen

Muuton myötä päästään vielä pikkuisen enempi maalle!  :D
Ad astra per aspera!

rumin,mies syvästä etelästä

Paras olisi maaseutukaupunki. ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Maya

Lainaus käyttäjältä: rumin - 03/02/2006, 16:58:38
Paras olisi maaseutukaupunki. ;D
Sitten mä olen ainakin valintani tehnyt just oikein...

rumin,mies syvästä etelästä

Paitsi tietenkin savo ;D :D ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Kisu

Lainaus käyttäjältä: rumin - 04/02/2006, 02:59:21
Paitsi tietenkin savo ;D :D ;)

Hyvin oon täällä Savossaki viihtyny. Paremmi ku pääkaupunkiseudulla. :)