Päävalikko

Tatuoinnit

Aloittaja Taru, 30/06/2005, 12:29:28

« edellinen - seuraava »

Jooppoliini

On alaselässä sellaiset siivekkeet tai mitkä nyt ovatkaan.. Kauhea hinku ottaa lisää  :P  Kyllä se vaan niin on että kun yhden ottaa, niin himo tulee. En uskonut ennen, mutta nyt uskon  ::)  Parhaillaan suunnittelen jotain jatkoa tuolle vanhalle alaselän kuvalle. Jotain kiinalaista ehkä, ja jotain geishapuun kukkia tms... Ajatus muhii, kyllä se kuva sieltä ajallaan putkahtaa ja sitten marssitaan toteuttamaan  ;D

Heidi82

Mulla olis kauhee hinku saada tatuointi..Pitäs vaan keksii millasen haluis ja mihin,ku ei kovin näkyvälle paikalle viitsi ottaa kun töissä sitä ei taidettas hyvällä kahtoo...Mutta joku kaunis päivä mä sen otan ;)

Hansu

Ei ole, eikä tule!  ;D

Maya

Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 22/01/2006, 21:18:15
Kyllä se vaan niin on että kun yhden ottaa, niin himo tulee. En uskonut ennen, mutta nyt uskon  ::) 
Se on juuri näin :):) Eikä siitä eroon pääse :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Maya - 23/01/2006, 22:22:13
Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 22/01/2006, 21:18:15
Kyllä se vaan niin on että kun yhden ottaa, niin himo tulee. En uskonut ennen, mutta nyt uskon  ::) 
Se on juuri näin :):) Eikä siitä eroon pääse :)
Joopa... 2 löytyy, kolmas piirretty ja neljäs on kans suunniteltuna. Voi olla että otan ton neljännen ennen kolmatta, koska neljäs on tän pikku2 nimi. :)
Ad astra per aspera!

susakaro

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 23/01/2006, 23:08:27
Voi olla että otan ton neljännen ennen kolmatta, koska neljäs on tän pikku2 nimi. :)

saanen udella, missäs eka nimi sijaitsikaan?

rouvva

Kyllä se vaan niin on että kun yhden ottaa, niin himo tulee. En uskonut ennen, mutta nyt uskon   
Se on juuri näin  Eikä siitä eroon pääse   

Meikäläisellä on yksi olemassa oleva kuva ja toinen tekoa vailla. himo tulee...

kasu

Meilläkin vimonen  lomapäivä meni studiossa kansioita selatessa. menee lomat uusiks et osuu yksiin varausaikojen kanssa :-\ ehotin että tehään susta kertaheitollla seepra ni ei tarvi joka vuos istuu siellä... :D

mut oon ne vaan kivoja  noi tribaalit 8)
kasu 75

Lauriina

Juu löytyy pari tatuointia, yksi olkapäästä ja yksi...ööö, hiukka alempaa ::) Molemmat otettu reissujen aikana, niillä siis tietty tarkoitus ja tunnearvo. Tarkoitus ottaa ainakin ristiselkään, alavatsaan ja ja ja..... ;)

Löytyy myös pari lävistystä joista toinen navassa....

Sanna

Mulla on tassun kuvat alaselässä. Totta on, että kun yhden on ottanut, niitä täytyy saada lisää ;D Mullakin on suunnitelmissa ottaa ens vuonna uus kuva, mutta en tiedä viel mitä ja minne.