Päävalikko

Kuvan lisääminen profiiliin.

Aloittaja Ela, 12/01/2006, 19:11:17

« edellinen - seuraava »

Ela

Hei. Minä kun olen kertakaikkiaan ihan kauhean tyhmä kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin, niin en -yllätys yllätys- osaa lisätä kuvaa omalta koneeltani profiiliin. Mikä nyt neuvoksi? Yritän saada sen siitä "lataa kuva omalta koneelta"-kohdasta, mutta en vain saa sitä sieltä esiin  :(. Missä muodossa sen pitäisi olla?

Taru

Jpg-kuvan pitäis ainakin näkyä. Laitoitko selaa, sit ylhäältä Look in ja selaa kansioon, jossa sulla se kuva on. Sit open ja muista vielä sivun alhaalta alhaalta painaa "muuta profiilia" -namiskaa. Auttoiko?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Tara

Lainaus käyttäjältä: Taru - 12/01/2006, 19:20:49
Jpg-kuvan pitäis ainakin näkyä. Laitoitko selaa, sit ylhäältä Look in ja selaa kansioon, jossa sulla se kuva on. Sit open ja muista vielä sivun alhaalta alhaalta painaa "muuta profiilia" -namiskaa. Auttoiko?

Juuri noin pitäisi onnistua. Ja tosiaan ainakin jpg-kuvat näkyy.

Omaan profiiliin->Profiilin ulkoasu -> klikataan kohta Lataan oman kuvan koneelta -> painetaan selaa nappia -> selataan haluttu kuva omalta koneelta (missä kansiossa se siellä sitten jokaisen omalla koneella onkaan) ->valitaan kuva kaksoisklikkaamalla tai painamalla Avaa nappia. Kuvan polku eli osoite ilmestyy siihen profiilin riville-> painetaan alareunasta Muuta profiilia nappia.

Ela

Kiitos avusta! Kuten huomasitte, onnistuin saamaan sen näkyviin. Mulla oli tosiaan vääränlainen muoto kuvassa, mutta kun aikani sekoilin koneen kanssa, sain sen bmb:ksi. Olen tosiaan aikalaiila hukassa tämän tietotekniikan kanssa...

Ally

Hei!

Olen yrittänyt vaihtaa profiiliin kuvaa, mutta ei onnistu..osaakohan joku neuvoa? Vai onko päivitykset kesken tai jotain?

Janica

Voipi olla sama bugi kuin kuvien lisäämisen kanssa ylipäätänsä. :)

Kuvien laittohan ei ole nyt onnistunut hetkeen. Eiköhän tuokin piakkoin selviä. :)

Mari@

miksi en saa vaihdettua kuvaa profiiliini ???

zatu

Lainaus käyttäjältä: Mari@ - 15/02/2006, 20:31:47

Lue Kisun tiedote otsikon "Lemmikkien kuvia-kuvien lisäys ei onnistu" alta. :)
-memento vivere-

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: zatu - 15/02/2006, 20:37:00
Lainaus käyttäjältä: Mari@ - 15/02/2006, 20:31:47

Lue Kisun tiedote otsikon "Lemmikkien kuvia-kuvien lisäys ei onnistu" alta. :)
Näistä on tiedoite ihan tuolla Ylläpidon ilmoituksia osiossa!!
Ad astra per aspera!

termari

mikä on tilanne tään asian suhteen ? :)