Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

susakaro

Lainaus käyttäjältä: zatu - 03/01/2006, 12:12:02
Lainaus käyttäjältä: mami - 03/01/2006, 11:24:50
Lainaus käyttäjältä: zatu - 08/10/2005, 22:16:23
Mies tuossa huomasi, että johan on melkein vuosi kotiutumisesta: sopisi lähteä reissuun uudestaan. ;)

Niinpä niin  :icon_rendeer:

No niin no. ;D Tuleehan tässä reippaasti yli vuosi.

heh  ;D

Mä näytin vähän alakuloista naamaa toissapäivänä kun tulostettiin tietoja nopeista joukoista. Vaik en tiiä, jos talo on pian valmis (?) niin vaikka lähteköötkin... tuleehan se taas lomille sit  :dontknow:

Tara

Heidi82

Eilen kuulosti kulta jo niin kyllästyneeltä hommaansa tuolla alhaalla,että meinas ettei lähe enää uudelle reissulle ja sehän ei mua kyllä haittais ;).Mutta toisaalta uskon että joku päivä se vielä haluaa uudestaan lähtä ja mä en ainakaan estele,pitäähän niitä unelmiaan saada toteuttaa :)

Marge

Jännästi täs ajatusmaailma muuttuu. Reissun aikana ajattelin ettei ikinä enää, mutta nyt ajattelen, että ei se niin paha olis  ::) Siis en tosiaankaan toivo että mies mihinkään lähtis, mutta ei olis niin paha kuin ekalla kerralla. Nyt kun on nuo mummulat lähellä ja mun opiskelut opiskeltu ja kun tietää, että hyvin täällä pärjättiin  :)
Fear never fixed anything.

Hansu

Aikas varmasti tulevaisuudessa lähtee jos kutsu tulee!  :)  Eikä tää nyt niin kamalaa ole ollutkaan kuin aluksi luulin, päinvastoin!  ;)

soila

Täällä päin mies haikailee reissulle kans jo tihenevään tahtiin... ei nyt ehkä ihan tosissaan, mutta kumminkin.  Ja voi harmi, kun ei voi muuta sanoa kun että ei oo musta kiinni, vaan opinnoista! ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Ela

Ekaa kertaa täällä, uskallankohan mä kirjoittaa mitään. Rakas lähtee kolmen viikon päästä...

Meillä mietettiin, että nyt voi hyvin lähteä, kun ei ole vielä lapsia, mutta että sitten jos joskus jälkikasvua on, ei enää kumpikaan halua. Ja kun toinen kerta haluaa vielä kerran mennä. (Aikaisempi keikka oli silloin kun ei vielä oltu yhdessä.) Joten on sovittu, että tää on viimeinen reissu.
Vaikka voihan se elämä muuttua...

Äh, ihan sekavasti kirjoitettu, en oikein pidä tietokoneilla kirjoittamisesta.

Ally

Tervetuloa Ela joukkoon  :)..itekkin olen uusi näissä piireissä..

Meillä mies ollut nyt 8 vkoa Kosovossa ja yksi loma takana ja nyt jo on alkanut puhumaan siitä, että voishan sitä joskus vaikka uudestaan lähteä (On nyt vain puol vuotta reissussa)..ja aika hassulta tää varmaan kuulostaa teijän mielestä, mutta en meinaa hanttiinkaan laittaa!

No tätä asiaa varmaan tullaan vielä pohtimaan lisää, jos uudemman kerran lähteepi..

Ela

En edes tiedä, kuinka kauan se aikoo olla, kun tuli äkkilähdön tapainen ja on vielä palvelusaika auki... Kai se joskus takaisin tulee. Ainakin on luvannut  :)

Hanna

Mä vähän yritin tätä kysellä, mutta eipä ainakaan vielä himoinnut. Ehkä tosin vähän huono hetki tiedustella ekalla lomalla. ::) ;) Ei sitä kuitenkaan pois voida sulkea. Mutta jos lähtee, niin ei kuulemma enää Kosovoon. Eikä ihan lähiaikoina.