Päävalikko

Paheet

Aloittaja rumin,mies syvästä etelästä, 25/10/2005, 23:57:08

« edellinen - seuraava »

termari

minä myös hulluna sinihomejuustoon. ja muutkin homejuustot on ah niin ihania.   :love10:

kasu

Mie ilmottaudun tuohon homejuustoaddikteihin! Kaikki käy, mut kyllä täyteläisen kermainen shjuusto ja lasillinen tummilla ja lämpimillä aromeilla täytettyä punaviiniä on sitä jotain.

kulinaristiko? juu
kasu 75

Taru

Sinihomejuusto on hyvää, mutta vain Aura. En ole muuhun sinihomejuustoon törmännyt, joka ei joko haisisi tai maistuisi oksennukselle :-X
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

zatu

Lainaus käyttäjältä: Taru - 04/01/2006, 15:42:59
Sinihomejuusto on hyvää, mutta vain Aura.

Aura on vähän nössöä kamaa. ;) Mutta hyvää sekin.
-memento vivere-

zatu

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 04/01/2006, 14:41:16
Tiedättekö muuten onko olemassa helposti leivän päälle levittyvää sinihomejuustovalmistetta  ???

Gorgonzola on ainakin niin pehmoista, että levittyy näppärästi ihan sellaisenaan. :D
-memento vivere-

termari

mulla on ilmenny uus pahe tai pikemminkin pakkomielle.. photoplay. jos ollaan kavereiden kanssa kahvittelemassa niin on pakko valita paikka mistä löytyy photoplay. eli toisin sanoen myös mun kavereilla on sama addiktio. ja sitä sitte pelata naputellaan tuntitolkulla ku aika menee siinä pelaillessa niin nopeesti..ja raha.  ::) ja kun sitä rahaa ei sitte tule sieltä takasinkaan. mut se vaan on niin hauskaa!! :laughing6:

Tara

Lainaus käyttäjältä: termari - 15/01/2006, 22:08:53
mulla on ilmenny uus pahe tai pikemminkin pakkomielle.. photoplay. jos ollaan kavereiden kanssa kahvittelemassa niin on pakko valita paikka mistä löytyy photoplay. eli toisin sanoen myös mun kavereilla on sama addiktio. ja sitä sitte pelata naputellaan tuntitolkulla ku aika menee siinä pelaillessa niin nopeesti..ja raha.  ::) ja kun sitä rahaa ei sitte tule sieltä takasinkaan. mut se vaan on niin hauskaa!! :laughing6:

Älä älä älä älä mainitse!  ;D

Me miehen kanssa pelataan Trivial Pursuitia sillä. Täällä meidän kulmilla lähin on Hesburgerilla. Montakohan kertaa on ohimennessä yhtäkkiä vaan päätetty, että mennään syömään hampurilaiset tms ja pelataan muutama peli  ;D

Kisu

Lainaus käyttäjältä: Tara - 16/01/2006, 11:26:11
Lainaus käyttäjältä: termari - 15/01/2006, 22:08:53

Älä älä älä älä mainitse!  ;D

Me miehen kanssa pelataan Trivial Pursuitia sillä. Täällä meidän kulmilla lähin on Hesburgerilla. Montakohan kertaa on ohimennessä yhtäkkiä vaan päätetty, että mennään syömään hampurilaiset tms ja pelataan muutama peli  ;D

Miulla on aukko sivistyksessä, en ole moisesta pelistä tainnut kuullakaan? ???

Tara

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 16/01/2006, 11:35:42

No esim. aika monella hesburgerilla on ja joillakin huoltsikoilla ja kahviloissa. Ovat sellaisia näytön näköisiä härveleitä pöydillä. Pelataan koskettamalla sitä näyttöä.
Pelejä niissä on monenlaisia. Tietopelejä, taitopelejä yms. Yhteensä useita kymmeniä pelejä.

termari

Lainaus käyttäjältä: Tara - 16/01/2006, 11:49:08
Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 16/01/2006, 11:35:42

No esim. aika monella hesburgerilla on ja joillakin huoltsikoilla ja kahviloissa. Ovat sellaisia näytön näköisiä härveleitä pöydillä. Pelataan koskettamalla sitä näyttöä.
Pelejä niissä on monenlaisia. Tietopelejä, taitopelejä yms. Yhteensä useita kymmeniä pelejä.

ja jos kokeilette pelata kerran tai pari niin koukussa ootte  ;D

parhaat pelit on ehottomasti kyllä trivial, damage, escape, find it 2, ja shanghai.

oijoi varmaan tänään täytyy kävästä jossain huoltiksella kaffella ni voi taas pelata  :D