Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

zatu

Mitään uutta tuliaisrintamalla? Oletteko tehneet "tilauksia" vai luotatteko miehen makuun? ;)
-memento vivere-

Marge

Lainaus käyttäjältä: zatu - 03/01/2006, 22:10:11
Mitään uutta tuliaisrintamalla? Oletteko tehneet "tilauksia" vai luotatteko miehen makuun? ;)

Entä mitä zatu itse odottaa/toivoo A-maasta tuliaisiks? Pitäähän sun nyt jo hyvissä ajoin alkaa miettiin, vai mitä? ;)
Fear never fixed anything.

zatu

Lainaus käyttäjältä: Marge - 03/01/2006, 22:18:24

Entä mitä zatu itse odottaa/toivoo A-maasta tuliaisiks? Pitäähän sun nyt jo hyvissä ajoin alkaa miettiin, vai mitä? ;)

Niin first things first. Katselin, että komeita mattoja ainakin saisi. ;D Ja kameli vois olla kiva. ;)
-memento vivere-

Hansu

Samaa vanhaa vain!  ;D  ;) Eli paljon kaikenlaista, koruja, alusvaatteita,vaatteita,tuoksu. Mitään en oo tilannut, kaikki olleet ylläreitä ja hyvällä maulla ostettuja! (osa alusvaatteista on tosin vähän hmm, mutta miehen mielestä mahtavia ;))

Heidi82

Täällä kans ihan perinteisiä tuoksuja yms...Ja jouluna sain valkokultasen pirunnyrkin,siis sellasen naisten mallin,se oli sellanen minkä halusinkin ja muutaman muunkin korun oon nyt tilannu vielä näin loppumetreillä ;D

Katja

Juu minäkin sain sormuksen viimelomalla tuliaisena, mut sitä olin vähän pyydellytkin.. Yritin vähän vihjailla, et siellä kuulema myydään vaatteitakin (myös alus  ;D  ),  mut siihen mies vaan sano et ei oo nähny..  ???  Oishan se kiva, jos aina jotain pientä edes sais, koska pyytämään en mielellään rupeis (ja kiva aina yllärinä saada), mut ei taida tuo mun mies oikeen sellanen ostelija olla..  :-\  Jospa se tässä tän vuoden myötä vähän lämpenis asialle...

Ulpu

Kulta just kyseli äsken, että mitä haluaisin tuliaiseksi. Eipä mulla oikein toiveita oo, jospa se osais ostaa ihan issessein.  ;) Ollaan kyl puhuttu alusvaatteista, tuoksuista yms... Ja Lancomea se varmaan tuo, oon laitelllut sille tuotteiden nimiä, että mitä jotain löytyis ja jos ei maksais maltaita.

Hanna

Ekalla lomalla sain koruja ja hajuvettä. :D Nyt on kuulemma käynyt ostelemassa jotain Marimekon liinavaatteita. Ihan itse siis, uskomatonta! :o Marimekon laukkua pyysin itselleni, muuten yritän ( ::)) olla tilailematta. Ei se siellä ole mun tilauksia toimittamassa, ja kivempiahan ne lahjatkin on, kun tulevat ihan yllärinä. ;D

yama

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 03/01/2006, 22:43:33
Ja jouluna sain valkokultasen pirunnyrkin,siis sellasen naisten mallin,

Miekin oon toivonut pirunnyrkkisormusta.  :) Mikäköhän olisi niiistä naisten malleista kivoin, millaisia teillä on? Tosta kuvastosta ei ihan sitä lopullista kokoa tajua, mie en ainaskaan! :)

Hanna

Mä sain sellasen missä oli ne kolme "irtonaista" rengasta (löytyy kuvastosta, PR 73). Sehän ei ihan varsinaisesti pirunnyrkki ollut, mutta sellainen pieni ja siro versio, ja miehen (ja myöskin minun) mielestä minulle sopiva. Ehkä saatan vielä haluta "oikean" pirunnyrkinkin, kuvastosta mun mielestä kivat on ne, missä on kivet. Mies kylläkin kuullut huhua kivien huonosta kiinnityksestä. Kellään tietoa? Pelkkä valkokultainenkin on kyllä kaunis.