Päävalikko

EU:n nopean toiminnan joukot

Aloittaja Kisu, 10/05/2005, 19:08:58

« edellinen - seuraava »

Mirka

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 31/08/2005, 17:34:32
Mie oletan vahvasti että, ne tahtoo tuohon joukkoon vaan nuoria räppäreitä ja miun käivärä on jo liika vanha  ;D

Toivon todella, että Tanlaa on väärässä :-\ :-\ (siis en siks, että sun käivärä sinne "joutuis") Taidan olla ikärasisti tämän suhteen...

KFOR 11/04-11/05

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 31/08/2005, 17:25:28
Mie tunnustan, että miulla on joku asennevamma tuohon hommaan.  :-\ En usko, että ihan heti kykenen hyväksymään koko touhua..  ::) Mut mie tunnustan ennakkoluuloni ja en aiokaan väittää, että ne perustuisivat realistiselle faktatiedolle.  :P Yritän ottaa joskus selvää asiasta paremmin ja tarkistaa käsitystäni, nyt kumminki keskityn vauvaan.  ;)

Ennakkoluulot ja asennevammat sallittuja ;)
Kyllä mullakin on vähän "pelko pyllyssä" tuon asian suhteen, kun ei ilmeisesti ihan Kosovoon verrattavaa "rauhallisuutta" voi odottaa... :-\ :-\
Mutta eipä Pappa sinne ilmeisesti aio lähteä, jos ei koiraa hyväksytä mukaan, ne kun ovat paitajapeppu -yhdistelmä :P

KFOR 11/04-11/05

Mirka

KFOR 11/04-11/05

Kuinkas moni rt-leski aikoo tonne anoa?  :o
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Mirka

KFOR 11/04-11/05

Suttura

Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 23/12/2005, 19:43:18

Heh, en minä ainakaan, ja onneksi ei tarvi päästä miestäkään  ;D Hakuaika kun näyttää päättyvän tammikuussa jo!

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Suttura - 23/12/2005, 22:51:14
Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 23/12/2005, 19:43:18
Heh, en minä ainakaan, ja onneksi ei tarvi päästä miestäkään  ;D Hakuaika kun näyttää päättyvän tammikuussa jo!

nyt siis ihan hissukseen kaikki joiden miehet halajaa sinne...  8)

Ulpu

Kyllä muakin vähän hirvitti, kun mies puhui näistä joukoista. Kun mä heitin sille, että ootkohan sä ens jouluna kotona niin hän tokas, että jos hän jatkaakin näihin nopean toiminnan joukkoihin....  :icon_silent:

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 30/12/2005, 15:15:41
Kyllä muakin vähän hirvitti, kun mies puhui näistä joukoista. Kun mä heitin sille, että ootkohan sä ens jouluna kotona niin hän tokas, että jos hän jatkaakin näihin nopean toiminnan joukkoihin....  :icon_silent:

No sittenhän se on ensi jouluna kotona.  ;)