Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 21/11/2005, 16:56:12
kosmetiikka, mieheltä tietenkin ;)

häh  ???
mun mies ois varmaan melko pihalla niitä ostaessaan   ;)

ps. perustin tämänvuotisen joululahjalistani rakennuspäiväkirjan yhteyteen, koska olen hukannut rakkan muistikirjani   :-[

Taru

Menee hermo. Tiedän, mitä ostan appilaan joululahjaksi, mutta en tiedä, mistä löydän sellaisen. Eli haussa on metallinen lintulauta, jossa on verkko sisimpänä ja sit ympärillä metallitankoja, joissa linnut voi seistä. Mielellään jalallinen. Ja olen käynyt rautakaupassa, halpiskaupoissa, marketeissa, kodin ykkösessä... Eläinkaupassa en ole vielä käynyt. Onko ideoita, mistä vielä voisin etsiä?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

point

Lainaus käyttäjältä: Taru - 15/12/2005, 21:09:27
Menee hermo. Tiedän, mitä ostan appilaan joululahjaksi, mutta en tiedä, mistä löydän sellaisen. Eli haussa on metallinen lintulauta, jossa on verkko sisimpänä ja sit ympärillä metallitankoja, joissa linnut voi seistä. Mielellään jalallinen. Ja olen käynyt rautakaupassa, halpiskaupoissa, marketeissa, kodin ykkösessä... Eläinkaupassa en ole vielä käynyt. Onko ideoita, mistä vielä voisin etsiä?
Pallarista löytyy! Toimittavat ilmeisesti myös yksityisille.  ;D  Kandee soittaa suoraan tolle Juhalle. Netistä löytyy heidän valikoimaakin.

Voionmaankatu 26
40700 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: +358 (0)14 33 77 800
Fax: +358 (0)14 33 77 888

Juha Välimäki, myynti Puhelin:
014-33 77 802
(gsm)
+358(0)457 7101599

Taru

Lainaus käyttäjältä: Pike - 15/12/2005, 21:22:52
Lainaus käyttäjältä: Taru - 15/12/2005, 21:09:27
Pallarista löytyy! Toimittavat ilmeisesti myös yksityisille.  ;D  Kandee soittaa suoraan tolle Juhalle. Netistä löytyy heidän valikoimaakin.

No se on varmaan just se jonka perään oon kuolannut kun on niin hieno, mutta meinaatko, että yksityisetkin saa tilata??
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

point

Oikein, ku heittäytyy pulaan joutuneeksi ni eiköhän ne suostu myymään myös yksityisille. Ehtisi tulla postissa tai matkahuollon kautta ainakin. ;D

Kysyminen kannattaa aina!  ;)

Taru

Ostin siskolle Nedholm Designin muistitaulun joululahjaksi. Tykästyin niin kovasti, että nyt on pakko itsekin saada sellainen :D Oon jo suunnitellut, että lastenhuoneeseen tulee sit sellanen iso taulu, tai sit sitä maalia, että saa lapset toteuttaa itseään. Serkulla ei ollut liitutauluseinää -joutui piirtelemään seiniin ;D

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Taru - 20/12/2005, 20:18:36
Serkulla ei ollut liitutauluseinää -joutui piirtelemään seiniin ;D

OT ei meille sellaisia lapsia kiitoooos  ;)

minttukoo

Olihan täällä tämmönenki aihe niin kuin muistelin :)

Mitä ihmettä mie voisin antaa 30-vuotis lahjaksi mun kaverin isosiskolle? Ai, että miksikö sille lahja ??? No kun pyysivät minua lauantai-illaksi mukaan yhden hotellin saunaosastolle, jossa synttärit vietetään, eikä viittis ihan tyhjin käsin mennä. Mutta toisaalta ei voi mitään isompaa viedä kun jatketaan siitä baariin :icon_scratch:

:help: :help: :help:

Janica

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 06/04/2006, 15:27:06

Mitä ihmettä mie voisin antaa 30-vuotis lahjaksi mun kaverin isosiskolle? Ai, että miksikö sille lahja ??? No kun pyysivät minua lauantai-illaksi mukaan yhden hotellin saunaosastolle, jossa synttärit vietetään, eikä viittis ihan tyhjin käsin mennä. Mutta toisaalta ei voi mitään isompaa viedä kun jatketaan siitä baariin :icon_scratch:

Heh, ammattitauti, mutta miten olisi joku nätti koru? ;)

Esim. hopeiset on edullisia ja pieniä kantaa mukana. :) Kaulakoru lienee helpoin ostettava, ja joku nätti yksinkertainen juttu sopii melkeimpä kaikille.

mami

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 06/04/2006, 15:27:06

Mitä ihmettä mie voisin antaa 30-vuotis lahjaksi mun kaverin isosiskolle?

Vie pullo kuohuvaa ja vaikka mansikoita siihen lisäksi  :D