Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

BB

Lainaus käyttäjältä: zatu - 17/11/2005, 19:40:17
Kyselläänpä, mitkä ovat parhaita itse saamianne lahjoja, jouluna tai muuten? Saadaan samalla hyviä vinkkejä jakoon. :D

Toivottavasti saan tänä jouluna... ;)

Siis lahjoja.. joo...
Parasta on saada niitä lahjoja, ihan sama mitä ne on!!  :D

zatu

Lainaus käyttäjältä: BB - 17/11/2005, 20:32:55

Siis lahjoja.. joo...
Parasta on saada niitä lahjoja, ihan sama mitä ne on!!  :D

Oikea asenne. ;D

Kyllä parhaita lahjoja on ne, missä lahjan antaja on miettinyt jotain juuri sille saajalle sopivaa. :)

Muta ainakin köyhälle opiskelijalle on tosi mieleen myös kaikki hyötyisä: lahjakortit, villasukat, vaatteet, (punaviini ;D), tai vaikka jotain, mitä kotiin sattuu tarvitsemaan (itse valittuna mielellään). Kirjoja on aina kiva saada. Koruistakaan en pahastu. Matka Kreikkaan (ei siis yksin ;) vaan miehen kanssa) on ollut parhaimmasta päästä. Syötävissä ja juotavissa lahjoissa ei ikinä mene pahasti metsään: hyvä suklaa ja viini maistuu aina. :D
-memento vivere-

Janica

Eilen juuri J:lle totesin, että viime vuoden paras joululahja oli villatöppöset, jotka voi vetäistä kätevästi sukkien päälle. Ihanat kun varpaita paleltaa!  :D

Muutoin joululahjana suosikkeja on kaikki sellainen, mitä itse ei tule hankittua.. Esim kylpytakki, jota olin monta vuotta suunnitellut hankkivani, ja pari joulua sitten sain..  ;D

susakaro

Minä tulen saamaan rakkaaltani tänä juluna erityisen  romanttisen lahjan... KÄNNYKÄN  :D Se "hermostui" eilen kun mulla on aina vaan tuo sijaispuhelin enkä saa mentyä kännykauppaan  :P Aikoi sit ihan itse valita mulle hyvän puhelimen ... ja minä olen kiitollinen, kun ei tarvii itse mennä sitä ostamaan !

minni

Parhaita lahjoja:

- yhdessäolo, kiireettömyys ja aika. :)

Mutta jos oikein pakettien sisältöä ruoditaan:

- kirjat
- kosmetiikka
- korut
- harrastusvälineet/vaatteet/tarvikkeet
- vihreät kuulat ;)

Ei kiitos:

- kodinkoneet-ja laitteet
- astiat
- mummoyökkärit

Taru

Tänään saamani lahja on ehdottomasti elämäni paras.

http://www.pianot.net/roland/roland_hp102e.htm

On sitä kauan odotettukin.. :D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

point

Lainaus käyttäjältä: Taru - 18/11/2005, 18:39:30

Wau! Tossa on vielä se hyvä puoli, et vaikka osaakin soittaa kuin Beethoven niin naapurit eivät aina ole sitä mieltä ja heitä varten sähköpianossa on voluumisäädin.  :D

Mä olen kade, kade, kade, vaikken osaa pianoa soittaakaan. Kuka ostais hyvän alttotorven?

Taru

Lainaus käyttäjältä: Pike - 18/11/2005, 19:47:20
Lainaus käyttäjältä: Taru - 18/11/2005, 18:39:30

Wau! Tossa on vielä se hyvä puoli, et vaikka osaakin soittaa kuin Beethoven niin naapurit eivät aina ole sitä mieltä ja heitä varten sähköpianossa on voluumisäädin.  :D

Ja jos mieskään ei kestä, sitä voi soittaa kuulokkeilla ihan vain itselleen :D

Eli parhaat lahjat on niitä, joita on aiiiina halunnut! ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

point

Lainaus käyttäjältä: zatu - 17/11/2005, 19:40:17
Kyselläänpä, mitkä ovat parhaita itse saamianne lahjoja, jouluna tai muuten? Saadaan samalla hyviä vinkkejä jakoon. :D

Parhaat lahjat ovat olleet elämyksiä! Mua on lennätetty ympäri Suomen maata niin, et lentokentällä portille on menty silmät sidottuna ja vasta koneessa oon tiennyt, mihin ollaan matkalla.  8)

Mut on viety piknikille, joka sääolosuhteiden takia olikin tehty olohuoneen lattialle, mutta kaikki krumeluurit olivat paikallaan.  :D

Ja paras lahja on ollut Karibian risteily ja se tuli pojan syntymän kunniaksi. (minä en siis saanut nimettömään kolmatta sormusta niinkuin monet muut ovat esikoisen syntymän johdosta saaneet.) Risteilykin oli elämys, joka jaettiin yhdessä. Poika oli tietysti mukana.  :-*

Mirka

Lainaus käyttäjältä: minni - 18/11/2005, 13:46:44
- vihreät kuulat ;)

Namskis, tässä lahja, jonka toivon joka joulu saavani (onhan tuo aina paketista tullut :P )

Parhaita lahjoja ovat olleet onnistuneet alusvaateostokset ja kosmetiikka, mieheltä tietenkin ;)

KFOR 11/04-11/05