Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

susakaro

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 31/10/2005, 20:55:58
Oliskos kellään hyviä vinkkejä isänpäivä lahjaksi?  ::)

Meidän isä saa askelmittarin  :)

soila

Lainaus käyttäjältä: Pike - 31/10/2005, 21:15:30
Lainaus käyttäjältä: Paso - 31/10/2005, 21:09:19

Taidan toistaa itseäni mutta menköön:

Reissu Thaimaahan ja tietysti A-loma eli yksin  ;)

Mä olen vissiin niin älyttömän tyhmä, ku en ymmärrä edes hymyillä tollaselle.  :kiusa:

Mutta, jos tolta tuntuu ni ehkä olis aiheellista antaa se matka pelkällä menolipulla.  ;D

:rotf: Tiivistit ajatukseni.
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Anki

Lainaus käyttäjältä: soila - 01/11/2005, 10:20:56
Lainaus käyttäjältä: Pike - 31/10/2005, 21:15:30
Lainaus käyttäjältä: Paso - 31/10/2005, 21:09:19

Taidan toistaa itseäni mutta menköön:

Reissu Thaimaahan ja tietysti A-loma eli yksin  ;)

Mä olen vissiin niin älyttömän tyhmä, ku en ymmärrä edes hymyillä tollaselle.  :kiusa:

Mutta, jos tolta tuntuu ni ehkä olis aiheellista antaa se matka pelkällä menolipulla.  ;D

:rotf: Tiivistit ajatukseni.

Ja mun ;) kiitos siitä Pike ;) ;D ;D

Heli

Mä löysin yhden pikkuputiikin täältä missä oli sellasia kivoja älypelejä ts. vastaavaa pikku näperrettävää kuin pirunnyrkki. Aattelin iskälle jotain sieltä. Äijä kuvittelee ratkovansa ihan mitä vaan...  ;D Katotaan kuinka nopeesti menee hermot... (tosi ihana tytär)

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Heli - 01/11/2005, 14:01:39
Mä löysin yhden pikkuputiikin täältä missä oli sellasia kivoja älypelejä ts. vastaavaa pikku näperrettävää kuin pirunnyrkki. Aattelin iskälle jotain sieltä. Äijä kuvittelee ratkovansa ihan mitä vaan...  ;D Katotaan kuinka nopeesti menee hermot... (tosi ihana tytär)

Meillä ostetaan näitä joululahjaksi kaikista vähähermoisimmille sukulaisille  ;D

virve

Miun iskä sai jo lahjansa. Kävin auttaa häntä muutossa ja siivouksessa.  Mut lasten iskälle olis jotakin kai keksittävä  ???

point

Poika "osti" isälleen lahjakortin mittatilauskenkiin.  :glasses9:

/äiti auttoi ihan vähän/

Oma isäni saa ihka uuden lyhdyn hautakummulleen. (Haudanryöstäjät veivät entisen!  :o)

minni

Täälläkin lyö isänpäivälahjan suhteen myös tyhjää. Viime vuonna askarreltiin typyn kanssa isille ja vaareille paidat, mutta nyt pitäisi keksiä jotakin uutta. Kuitenkin ideana on, että lahja on minulta ja typyltä, eikä pelkästään minulta.  ::) Typykän syntymän jälkeen en ole muistanut omaa isääni omalla lahjalla, vaan muistamme vaaria.

Pipsa

Minäkin koittanu sisarusten kanssa miettiä kovasti mitä isälle lahjaks ostas...Suklaahan se tietty on suurta herkkua, mutta jotain muutakin olis kiva  hommata. Pitää pistää aivoriihi pystyyn

zatu

Kyselläänpä, mitkä ovat parhaita itse saamianne lahjoja, jouluna tai muuten? Saadaan samalla hyviä vinkkejä jakoon. :D
-memento vivere-