Päävalikko

Päivän uutiset II

Aloittaja lasinainen, 23/04/2009, 17:40:57

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Vähän eri aiheesta mutta...

S-ryhmän täysautomaattinen varasto

Miks tuo nyt nousi tapetille? Ja miten moni boikotoi muita firmoja sen takia, et heillä on käytössä robotiikkaa, esim. Fazerin leipätehdasta tms??  ::)
Ad astra per aspera!

Sini

Varmasti sen takia, kun nykyään kaikki irtisanomiset uutisoidaan, jopa 28 henkilön irtisanomiset. Ja S-ryhmähän on meidän kaikkien omistuksessa. ;)

Omppis

Mä ymmärsin että oli muiden rt-"miesten" kanssa palvelusvapaalla. Kreikassahan usein Kosovosta kävivät. Eli Keikan aikana on mun mielestä onnettomuus tapahtunut.
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

rapu

Multa ei kyllä heru minkäänlaista sympatiaa tätä äitiä kohtaan. ::)
Jättää nyt lapsi yksin junaan jotta voi kamalan tupakanhimonsa tyydyttää kesken matkan ja sitten VR:n pitäisi pahoitella. voi voi.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: rapu - 18/10/2013, 11:53:18
Multa ei kyllä heru minkäänlaista sympatiaa tätä äitiä kohtaan. ::)
Jättää nyt lapsi yksin junaan jotta voi kamalan tupakanhimonsa tyydyttää kesken matkan ja sitten VR:n pitäisi pahoitella. voi voi.
No juu ei, ei pienintäkään sympatiaa.  >:(
Ad astra per aspera!

Lilian

Ei löydy sympatiaa multakaan. Toki mun mielestä konnareiden pitäisi puhaltaa pilliin tms merkiksi että juna lähtee, tuossahan oli muitakin jäänyt asemalle. Ymmärrän täysin että kun juna on myöhässä niin tauot on lyhyitä, mutta koska junassa ei saa enää polttaa niin kyllä silloin pitäisi huolehtia siitä että ilmoitetaan et juna lähtee nyt.

Ulpu

Hoh hoijaa tuota uutista, no rouva olikin Toijalasta.  ;) Ei kai sitä tupakanhimoa osaa ajatella, mutta aika rohkeaa silti hypätä laiturille tupakalle kesken matkan. Tuolla linkin takanahan luki, että konnari oli puhaltanut pilliin kaksi kertaa lähdön merkiksi. Mä en ollut matkustanut vuosiin junalla ja viime sunnuntaina menin sit Hesaan niin kyllä se juna vaan hätäisesti jatkoi matkaansa.

rapu

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 18/10/2013, 12:33:54
Ei löydy sympatiaa multakaan. Toki mun mielestä konnareiden pitäisi puhaltaa pilliin tms merkiksi että juna lähtee, tuossahan oli muitakin jäänyt asemalle. Ymmärrän täysin että kun juna on myöhässä niin tauot on lyhyitä, mutta koska junassa ei saa enää polttaa niin kyllä silloin pitäisi huolehtia siitä että ilmoitetaan et juna lähtee nyt.

VR selvitti, että silloin oli vihelletty pilliin kahdesti. Ja näin ovat kertoneet myös muut samassa junassa matkustaneet.

IceQueen

Näyttelijä Paul Walker on kuollut Höh, nuori, hyvä näyttelijä... :(
Ad astra per aspera!

Ulpu

^ No hö.  :( Tämä kyllä jotenkin kolahti, on tullut katsottua J:n kanssa F&F-leffat.