Päävalikko

Penkkiurheilu II

Aloittaja Johanna, 11/09/2013, 09:08:35

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Johanna - 12/09/2013, 21:47:45
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 12/09/2013, 12:57:46
Lainaus käyttäjältä: Johanna - 12/09/2013, 12:50:30
Lainaus käyttäjältä: Johanna - 11/09/2013, 09:08:35
Nyt olis once in a lifetime mahdollisuus lähteä Sloveniaan katsomaan Susijengin pelejä. Hitto kun olis ylimääräistä 1500€ niin lähtisin heti!

Aleksi Valavuori järjesti kahdessa päivässä 100:lle hengelle charter lennot Helsinki-Ljubljana-Helsinki, otteluliput Suomi-Espanja ja Suomi-Slovenia (loppuunmyyty peli) peleihin, 2 hotelliyötä ja kuljetukset kentältä hotelliin ja halleille. Koko paketti maksaa 1220€. Lähtö olis lauantaina ja paluu maanantai-tiistai yönä.

Tää matka totetuu, tosin ei mun kohdalla :D Tänään aamulla oli enää 6 paikkaa vapaana :D
Mahtavaa, että sai paikat täyteen!!

Näillä näkymin lähden sittenkin katsomaan pelejä!!!! :D :D J sanoi että maksaa mun matkan :D Ihan parasta!!! Susijengi auuuuuu!!!!
Vähänkö mahtava mies sulla!!! :D Upeeta reissua!
Ad astra per aspera!

Maya

Wautsi Johanna!!! Aivan upeeta!!

Johanna

Mä oon niiiiin täpinöissäni!!  :D Heti aamulla sovin töissä että olen maanantain pois ja onneksi äitini pääsee tulemaan meille viikonlopuksi hoitamaan lapsia. J on koriskoulutuksessa koko viikonlopun.

susakaro

oho, mahtavaa Johanna että pääset reissuun!

farrah

Mieletöntä, Johanna  :D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Johanna - 13/09/2013, 07:37:20
Mä oon niiiiin täpinöissäni!!  :D Heti aamulla sovin töissä että olen maanantain pois ja onneksi äitini pääsee tulemaan meille viikonlopuksi hoitamaan lapsia. J on koriskoulutuksessa koko viikonlopun.
Hyvä, et lastenhoidotkin järjestyi! Tosi kiva! :)
Ad astra per aspera!

rapu

Unohtumatonta reissua Johannalle! Olet niin matkasi ansainnut. :)

Johanna

Kyllähän se on hienoa kun lentokoneessa aamulla klo 7.30 sun kanssa istuu 89 samanhenkistä ihmistä :) Ei oo yhtään haitannut se että olen yksin matkassa, hyvin on seuraa riittänyt :) Ja aivan mahtavaa on ollut, vaikka suomi tän illan pelin hävisikin :)

IceQueen

Johanna bongattu katsomosta! ;D
Ad astra per aspera!

Omppis

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 16/09/2013, 22:38:08
Johanna bongattu katsomosta! ;D
Mä kans bongasin! Hienot lopputuuletukset ;D!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"