Päävalikko

Kännyt, nettiliittymät yms II

Aloittaja IceQueen, 17/08/2011, 19:30:15

« edellinen - seuraava »

Sini

Mun äidillä on Lumia joku??? Se on musta helppo käyttää, mut äiti inhoaa sitä. Isällä on taas Samsunin joku??? Sitä en osaa yhtään käyttää. Tosin en ole yrittänyt kuin avata viestiä, eikä sekään onnistunut. ::) Mut isä tykkää siitä. Olisko se sitten Lumia?
Periaatteessa kummallakin puhelimella voi tehdä samat asiat vai?

Maya

^Molemmilla voi soittaa ja laittaa viestiä ;)

Perus aplikaatiotkin löytyy toki molemmista. Mutta kuten sanottu Androidilla on isompi valikoima. (mutta siksi minun mielestä vielä enemmän lasten ja nuorten puhelin, jotka käyttää kaikkia mahdollisia ja mahdottomia appseja)

tanja

Mie en samsungia enää lumiaan vaihtais!
*wish it, dream it, do it!*

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Sini - 05/08/2013, 09:48:31
Multa kysyttiin minkälaisen kännyn haluan, on siis tulossa syntymäpäivälahjaksi. Nyt pitäis tietää haluanko samsungin vai nokian??? Ja mitäs eroa on androilla ja tavallisen puhelimella? Mä olen niin tipahtanut tekniikasta ulos! ::) Minä, jolla oli kavereista ensimmäisenä kännykkä ja siis siihen aikaan se oli autopuhelin ja se painoi paljon!!! ;D Elettiin jotain ysikytlukua.
Mitäs eroa näillä lumioilla sun muilla nyt sitten on?
Mun kohta 60vee äidillä on LG:n Anroid puhelin ja alkuhankaluuksien (vaihto siitä Symbian-näppäinpuhelin-Nokiasta älypuhelinmaailmaan oli vähän hankala...)jälkeen on tykännyt puhelimestaan paljon.

Et se on ihan siitä kii, mihin tottuu.
Ad astra per aspera!

Omppis

Tää on kans semmonen, missä nälkä kasvaa syödessä... ;)
Mulla ollut nyt kohta kuukauden käytössä Samsung Galaxy S3 4G, enkä pois vaihtais. Tykkään Androidin käyttiksestä.                               
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

KouTa

Mul on Iphone 4 ja Lumia 800, ja tykkään kyllä lumiasta enemmän. :)
Isännän samsung -karvahatulla vois naulata kiviseinään naulan. :D On niin järeää tavaraa. Muista käyttöominaisuuksista en tiedä.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Ulpu

Mulla on Samsungin S3 ollut reilun vuoden ja tykkään edelleen. Tässä vaiheessa yleensä olen jo vaihtamassa uuteen... Lumiaa katselin silloin vuosi sitten, mut käyttis ei miellyttänyt silmää, sama juttu iPhonen kanssa. Makuasioitahan nämä, kannattaa Sini mennä liikkeeseen hypistelemään.  :)

Muffin

Mäkin päivitin tänään itseni nykyaikaan puhelimen osalta, ostin Nokian Lumia 920. Vanha puhelin oli käytössä n. 4 v. 5 kk (katsoin milloin eka kuva siihen oli otettu).

Hansu

Mulla on Samsung galaxi s4 mini. Tykkään. En halunnut Lumiaa, näytti sekavalta. Olisin halunnut iphonen, mutta en todellakaan maksa luurista sellaisia summia. Meillä on imac ja ipad, tykkään niiden käyttöjärjestelmistä.

Taria

Kävin DNA-kaupassa joku aika sitten vilkuilemassa puhelimia ja huomasin, että kytkyt on muuttuneet 24kk sopimuksista 36kk sopimuksiksi ::) ...oikeesti 3 vuotta?! Mun viime vuoden kesäkuussa otettu kytky Samsung Xcover on jo nyt aivan antiikkia ::) Ihan tulee kyllä rahalla ostettua uusi puhelin.
some heroes wear capes, mine wears combat boots.