Päävalikko

Festarikävijät

Aloittaja susakaro, 13/07/2005, 13:43:15

« edellinen - seuraava »

Muffin

^Ai Ruisrockikin on nyt :) Himoksella on sille kova kilpaileva tapahtuma, Jysäri ;D Moni kaveri tuntuu olevan menossa sinne ja kuulemma huominen päivä on loppuunmyyty.

Ulpu

Me oltais varmaan lähdetty J:n kanssa tonne Jysäriin, jos J olisi kotona, se olis niin meiän juttu! Pääsisi muistelemaan vanhoja.  :D

Omppis

...ja sit oisitte voinu poiketa ohikulkiessa meillä kaffeella...  ;)
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Pikkunen

Mies menee huomenna ruisrockiin. Mua ei niin kiinnostanut, vaikka ilmaiset liput oli tarjolla. Vietän huomisen päivän mieluummin muuten  :) ja saapahan mies mennä kavereidensa kanssa keskenään...

Ulpu

^^ No niinpä.  :)

farrah

...mä ees tiedä mistään festareista... mutta noi jysärifestarit kuulostaa hauskalta  :D Riemukasta viikonloppua myös tyttöselle!

tyttönen

Kiitos :) Oli kyllä hauskaa!

Lilian

Huomenna Rakuuna Rockiin, ihan ei kyllä ole mun makuun musiikki mutta mennään nyt kun tässä lähellä on. Lauantaina on Kaija Koo, sitä on ihan kiva mennä katsomaan.

Marge

Wanajaan huomenna. Jos täältä joku on tulossa, niin ilmoitelkaa, oon yksin puol ysiin saakka siellä.
Fear never fixed anything.

justiina

Ei nyt varsinaisesti ollenkaan kävijä, mutta kummallista, kuinka meille asti kuuluu jumputus Weekend festareilta. Matkaa kuitenkin n. 10km, mutta merta pitkin ilmeisesti kantautuu. Sama oli Flown kanssa.