Päävalikko

Kiitoksen paikka

Aloittaja point, 20/06/2004, 20:58:54

« edellinen - seuraava »

Taria

Niin, mähän unohdin sen mainita :)
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

s^n^

Kiitos Janica ja poppoo kun poikkesitte kahville. :) Ja pahoittelut vielä kun meillä on kaikki ihan pommin jäljiltä.

Janica

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 04/07/2013, 17:45:19
Kiitos Janica ja poppoo kun poikkesitte kahville. :) Ja pahoittelut vielä kun meillä on kaikki ihan pommin jäljiltä.

Kiitos kahvista.  :)

IceQueen

Kiitokset teille ihanille ladyille erinomaisesta Craftin juoksupaidasta, joka tuli tänään koeponnistettua crossfitissä!  :D
Ad astra per aspera!

susakaro

zatu

Sinille kiitokset pellavasta ja matosta! :) Hauskaa kun ehdit piipahtaa vaikka vain lyhyestikin.
-memento vivere-

Sini

Juu, olis ollut kiva viipyä vähän pidenpäänkin. Jos olisin päässyt pelkästään Sofian kanssa, mut eihän se ollut mahdollista. ::)
Olette kyllä niin hyvännäköinen pariskunta!!!
Ja kissakin nähtiin, kun lähdettiin.
Navikaattori ajatti meidät Härkätien kautta ja meinas hermot mennä. ;) Kotiin kuitenkin päästiin JO klo18 ja kaksi taukoakin pidettiin. ;D
Nähtiin kyllä monta mielenkiintoista paikkaa, täytyy tutustua tarkemmin.Esim.Kattilakoskeen.(Olikohan se kattilakoski? :) )

Sini

Johannalle taas suurkiitokset paketista! Olisko teillä käyttöä vaikka villasukille, kun en osaa muutakaan tarjota vastapalveluksi?

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Sini - 06/09/2013, 12:00:42
Johannalle taas suurkiitokset paketista! Olisko teillä käyttöä vaikka villasukille, kun en osaa muutakaan tarjota vastapalveluksi?

Ei tarvitse mitään vastapalvelusta :) Mä oon vaan tyytyväinen, että saan kaappeja tyhjiksi ja tavarat menee käyttöön jollekin :)

susakaro

Ihana paketti odotti minua postissa eilen  :-*
Kiitoksia Ulpu !