Päävalikko

Jaadajaada VIII

Aloittaja IceQueen, 26/11/2011, 14:25:50

« edellinen - seuraava »

susakaro

Kaikki ihmiset on vissiin nauttimassa kesästä ulkona. Minä itsekseni foorumilla. Hermostuksissani selaan eri aiheita- eikä mihinkään tuu uusia kirjoituksia ...  >:(  :D

tyttönen

^ :D Täällä oli niin upee ilma että päivä kului ulkona!

KouTa

^^ juu pihalla sitä on oltu. :)
Tullessa ihmettelin et oli vaan yksi viesti uutta!  :o
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

susakaro

^niinpä. mä oon koittanu olla sisällä kun on niin kuuma ja tulee helposti huono olo.

Ulpu

^ Juu, vaikka kesä onkin ihanaa enkä halua valittaa, mut liian kuuma mullekin eikä meiän takapihalla edes voi olla, kun se on kuin pätsi. Vailla sulla onkin parempi syy sisällä oleiluun.  :)

IceQueen

Siis keli on ollut mitä upein, oispa aina näin lämmin!!!  :-* Tuntuu kun ois jostain koomasta heränny talven jäljiltä ja viikonloput tuntuu minilomilta näiden kelien ansiosta!
Ad astra per aspera!

zatu

Olin juuri läpsyttelemässä alas sileää jyrkähköä kalliota, kun tuli mieleen, että "nää kengät saattaa olla vähän liukk.." - ja auts. Ei tainnut edes hajota mikään paikka. ::)
-memento vivere-

rumin,mies syvästä etelästä

Rakkaus on kuin ripuli,sitä ei voi ennakoida eikä sitä voi pidätellä :P
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

IceQueen

rumin: Syvällistä. Niin syvällistä. :D
Ad astra per aspera!

KouTa

Rumin on taas asian ytimessä. :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.