Päävalikko

Euroviisut

Aloittaja Jartsa, 21/05/2006, 02:06:12

« edellinen - seuraava »

PMP

Se voittobiisi oli tosi ala-arvoinen, jopa Euroviisubiisiksi.  :( Kyllä ne viisuvoittajien biisit on yleensä ollut edes jotenkin tarttuvia tai jopa pienimuotoisia hittejä (Esim. Se Norjan Rybakin biiisi), mutta tää oli jotain ihan täyttä paskaa. Katsoin eilen koko kisan ja petyn aika kovasti.

IceQueen

Mikä maa sen nyt voitti?

Mua ärsyttää kun noi on kaikki samanlaisia renkutuksia vuosi toisensa jälkeen... ::)
Ad astra per aspera!

Janica

Kinttunen

^No just! Näin noiden esityksen eilen ja tuumasin, et kaikenlaiset renkutukset pääsee finaaliin ja nyt ne vielä voitti!  ::)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Marge

Mitä luulette, onko Kristalla mahdollisuuksia? Ainakin (ärsyttävän) tarttuva kertsi :D
Fear never fixed anything.

Lua

^ Pessimisti ei pety, niin väittäisin että vois olla mahkuja vaikka Top 5:sen.

Sini

Laulohan se hyvin, näihin muihin nuotinvierestä laulajiin verrattuna! Mut sillähän ei ole mitään merkitystä, tämähän ei ole mikään laulukilpailu! :)

rapu

Lainaus käyttäjältä: Sini - 18/05/2013, 23:07:24
tämähän ei ole mikään laulukilpailu! :)

näinpä.
Ja mä jaksan joka vuosi ihmetellä, että miten nämä Euroviisut on joka vuosi näin tylsät. Tai sitten mä en vaan ole euroviisuihminen. ::)

Sini

Tuo Unkarin biisi kuulosti ihan Anssi Kelalta. Samantyylinen tylsä biisi , eikä sanoistakaan saanut selvää. ;D

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Sini - 18/05/2013, 23:28:41
Tuo Unkarin biisi kuulosti ihan Anssi Kelalta. Samantyylinen tylsä biisi , eikä sanoistakaan saanut selvää. ;D

;D

Venäjän biisi oli kaunis ja hienosti lauloi se tyttö. Mutta niinhän se ennakkosuosikki voitti, joka oli ihan kökkö mun mielestä.