Päävalikko

Vesikorneri

Aloittaja Tehotytto1, 18/02/2005, 22:22:38

« edellinen - seuraava »

zatu

^En ole edes huomannut tuommoista. Kuulostaa vähän omituiselta ehkä. :)
-memento vivere-

tanja

Mahla tulee täältä "meiltä". Kyllä sen pitäs steviaaa parempaa olla
*wish it, dream it, do it!*

zatu

^No sitä en epäile.
Se muuten ihmetyttää, että monissa tuotteissa, missä on steviaa, on myös aspartaamia. Miksi ihmeessä? Kuka semmoista pystyy syömään/juomaan? :D
-memento vivere-

Lilian

Lainaus käyttäjältä: zatu - 14/04/2013, 19:41:39
Lainaus käyttäjältä: Lilian - 14/04/2013, 13:32:32
Olvilla on tosi hyvää sitruunamehulla maustettua vishyä, on siis väriltäänkin keltaista. Mä kun en ole mikään vishyn ystävä mutta se on hyvää.

Tarkoitatko tätä? Eihän se mitään vichyä olekaan. :D Mä tykkään kanssa noista mehu/kivennäisvesijuomista, ostan niitä aika ajoin limsaksi. Suosikkimaut on karpalo ja omena.

Just tää, eiks vishy ja kivennäisvesi olekaan sama asia?

tanja

Tuosta Mahlajuomasta vielä..

Ihan mielenkiinnolla odottelen, koska sitä kaupasta löydän sillä mahla on miusta aika luomu tuote ja vieläpä makeaa  :D
Itsehän tuosta vois tehdä vieläkin kevyempää hiilihapottamalla sodastreamillä vettä ja lisäämällä siihen mahlaa pullosta.. taidankin muuten kokeilla!
*wish it, dream it, do it!*

zatu

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 15/04/2013, 09:30:46
Just tää, eiks vishy ja kivennäisvesi olekaan sama asia?

Vichyksi käsittääkseni sanotaan semmoista enemmän hiilihapotettua vettä, johon on lisätty natriumia. Tai ainakin melkein kaikilla merkeillä on kivennäisvedet (maustetut ja ilman) ja vichyt erikseen. Mä ostan todella harvoin vichyä, mutta kivennäisvesiä kyllä. Ja minusta tuo mehu/kivennäisvesi on vielä asia erikseen, siinä on kuitenkin sokeria ja no, sitä mehua. :D
-memento vivere-

Ulpu

^ Juu, eihän nuo makuvedet ole vichyjä. Mä en välitä vichystä, kun se on suolaista, mutta nuo makuvedet on ihan hyviä. J niitä meillä juo, tai sit maustettuja vichyjä, mä en en niinkään, yritän pysytellä vedessä hampaiden takia.

zatu

Lähdevettä on tullut juotua oikein urakalla viime aikoina. :D
-memento vivere-

myy79

Lähdevesi on hyvää. :) Mun kotikotona tulee kaikki vesi lähteestä. :) tullut jo montakymmentä vuotta ja aina vaan riittää, vaikka on kulutusta välillä ollut paljonkin karjan vuoksi.

IceQueen

Joo, ei toivonmukaan ainakaan oo niin paljon kaikkea paskaa mitä vesijohtovedessä on puhdistuksen takia. :)
Ad astra per aspera!