Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

Ulpu

^ J mietti kans, et onkohan se käynyt intin, kun perjantain jaksossa olisi pitänyt pötkötellä makuupussissa ja Cheek ei siihen kyennyt (siis mennä toisen makuupussiin)... Musta se on jotenkin symppis, vaikka onkin niin ollakseen Louis Vuittoneineen.  ;D

Muoks. Varmaan on tehnyt hyvää olla siellä aikuisten seurassa ja skidisti funtsia asioita.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 18/11/2012, 16:58:17
^ J mietti kans, et onkohan se käynyt intin, kun perjantain jaksossa olisi pitänyt pötkötellä makuupussissa ja Cheek ei siihen kyennyt (siis mennä toisen makuupussiin)...
Hyvin todennäköistä et on sivari. ;)

Mut jotenkin tuntuu, et sille on tehnyt tosi hyvää tuo tuolla olo. On joutunut astuman ulos mukavuusalueeltaan monessa kohtaa... :)
Ad astra per aspera!

Marge

Muoks. Varmaan on tehnyt hyvää olla siellä aikuisten seurassa ja skidisti funtsia asioita.

Hehe :) Mun mielestä Jaressa on jotain hellyyttävää kaikesta huolimatta. Kun pidättelee kyyneleitään mm. Ja Jonne nyt on sellainen adoptoitava ollut aina ;)
Fear never fixed anything.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Marge - 18/11/2012, 17:57:00

Hehe :) Mun mielestä Jaressa on jotain hellyyttävää kaikesta huolimatta. Kun pidättelee kyyneleitään mm. Ja Jonne nyt on sellainen adoptoitava ollut aina ;)
Niin ja siis kun se Jare tuntuu oikeesti ihan lapselta tuolla.. Niin epävarmalta omasta itsestään ja kaikesta siitä, mitä on luullut oikeeks. Niin kuin just tossa makuupussi kohdassa kun pohti, et onkohan hän kuitenkin se, joka on vähän omituinen. ;D Eeeeei kai... ;) ;D

Mun mielestä se on kauheen symppis, kaikesta huolimatta. :)
Ad astra per aspera!

Marge

Ja Sillanpää on jotenkin aika mahtis tyyppi myös, ihanan aurinkoinen, positiivinen ja aito :)
Fear never fixed anything.

Ulpu

^ Niin on, todellakin aito! Mä oon siitä kyl aina tykännyt, mut nyt vielä enemmän.  :)

Samaa mieltä Jaresta kyllä kuin te, ja onhan se taitava räppäri myös. Mä voisin mennä katsomaan sitä jonnekin livenäkin.  :)

tanja

Parina päivänä meni useampi tunti kevyesti telkkaria katsoa, kun Yle Teema esitti Ville Haapasalon 30 päivää silkkitiellä- sarjan jaksot :)  Tykkäsin ihan todella! ja hauskinta oli katsoa miten jossain Kazakstanissa paikalliset tuli pyytämään siltä nimmareita ja halus ottaa kuvia  ;D
*wish it, dream it, do it!*

pumpkin

^Me kanssa katsottiin sitä isomman pojan kanssa, se oli älyttömän kivasti tehty.

myy79

^Tänään alkaa Haapasalon uusin sarja, Suomen sukuiset kansat 30 päivässä (muistaakseni tuolla nimellä, tai ainakin tuonne päin..)

tanja

^Juu, niin alkaa ysiltä
*wish it, dream it, do it!*