Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Mul on siivousta vaille joulu valmis.  ;D Tänään tein imelletyn perunalaatikon ja lanttulaatikon valmiiks odottamaan jääkaappiin, et pääsevät aamulla uuniin. Aamulla menee uuniin myös lihapata.

Kuusi on sulaneena pesuhuoneessa odottamassa et huomen aamusella imuroin olkkarin, niin sit päästään koristelemaan! :)
Ad astra per aspera!

Lilian

Toivottelen jo tässä vaiheessa rakkaat ystävät oikein rauhallista joulunaikaa <3

tyttönen

Ihanaa ja rentouttavaa joulua myös täältä <3

zatu

Lainaus käyttäjältä: tanja - 22/12/2012, 16:30:37
Näillä mennään  :D sillä monta juttua jäi toteuttamatta mitä suunnittelin. Ei vaan aika riitä kaikkeen.

Lantut ja kuusi jäi itse kasvattamatta? ;)
Täytyy tunnustaa, että mulla olisi aikaa riittänyt monenmoiseen, mutta eipähän vaan ole tullut tehtyä joulusta suurempaa numeroa. Tänään pitäisi vielä siivota... Mies rupesi juuri leipomaan kakkua. Ehkä omassa torpassa tulee sitten askarreltua himmelit, väsättyä konvehdit ja laitettua jouluverhot - ainakin ensimmäisenä vuotena. :D
-memento vivere-

Sini

Tanja kyllä kasvatti itse lantut! ;)

IceQueen

Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 23/12/2012, 16:01:47
Lainaus käyttäjältä: Sini - 23/12/2012, 15:12:24
Tanja kyllä kasvatti itse lantut! ;)
;D

No pahus. ;D Entä porkkanat, perunat? Sika? :D
Ainahan voi tehdä ja suunnitella enemmän. Kukin tekee sitten mielensä mukaan. :)

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille! Olkaa kilttejä toisillenne!
-memento vivere-

tanja

Himmeleitä ei tullu tehtyä ;)
Älkääs nyt dissatko miun joulun laittoa vaikka ne lantut onkin omasta maasta ja perunat ;) sika ja porkkanat on kaupasta.
*wish it, dream it, do it!*

Pikkunen

Oikein ihanaa joulunaikaa kaikille foorumilaisille  :-*

IceQueen

Rauhallista ja rentouttavaa joulunaikaa foorumilaisille!
Ad astra per aspera!