Päävalikko

Postia rauhanturvaajalle

Aloittaja Krisse, 15/11/2006, 15:05:13

« edellinen - seuraava »

zatu

Oletteko lähetelleet oikeaa kirjepostia tai paketteja alas viime vuosina?
-memento vivere-

Taria

Tarkoitus on, mutta luulen, että ukko saattaa keretä kotiin ennen kun paketti perille...eihän tässä ole enää kun 8 1/2 kk aikaa kotiutumiseen.
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

Lilian

Mä rakastan etanapostia :-* ihania rakkauskirjeitä olisi kiva itsekin saada...haaveksi kyllä jäi, ehkä sitten seuraavalla kerralla.

pumpkin

Me saatiin yhden kerran paketti mieheltä postissa, se oli meistä kaikista tosi jännää ja aukaistiin se siinä pihalla, ei maltettu edes kotiin asti sitä vaunutella.
Me laitettiin kirjeitä välillä ja kassiin jotain joskus mukaan, minkä sai avata siellä vasta.

Suttura

Mä sain kokonaista yhden postikortin, sekin tuli perille kun mies oli jo kotiutunut  :D

KouTa

En tainnut saada sieltäpäin yhtään kirjettä. Ite laitoin sinnepäin kyllä muutaman.
Ja piilopostia kulki sinnepäin melkein joka lomalta. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Johanna

Me on jo laitettu muutama paketti alas. Yks kortti ollaan saatu tännepäin :)

Omppis

Suuntaan sun toiseen posti kulki; paketteja, kirjeitä ja kortteja. Kotiinpäin tuli meille kaikille aina oma kortti :-* ja tämä oli varsinkin pojille tosi tärkeä juttu! Eikä se tekstin määrä ollut tärkeä, vaan ne sanat!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

s^n^

Ite laittelin Kosovoon aika tiuhaankin postia ja piilopostia. :) Pari kirjettä ja korttia tuli takasin päin ja yks pakettikin sitte loppupuolella. Normietanapostissa vaan on sitä jotakin, edelleen.

zatu

Bosniaan tuli lähetettyä hurjat määrät kirjeitä, Kosovoonkin vielä jonkin verran, Afganistaniin niukasti. Taisi vain laiskuus iskeä viestintämahdollisuuksien parannuttua. :-[
-memento vivere-