Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

mami

Olihan joku muukin saanut maiharit!

Sain nimittäin nyt tuliaisina tosi hyvät ja kevyet maiharit jenkkien pexistä, sopii mun jalkaan just eikä melkein. Ja Marimekon pussilakanoita, viiniä, pari T-paitaa  :D

Ihana saada tuliaisia  ;)

virve

Joo, mullehan ne piti tulla. kas kummaa kun niitä ei sitten löytynyt sopivan kokoisia. ovat kuulemma pieniä mun jalkaan. mutta eipä se mittää ku tuli sitten kaikkee muuta ja mies itse.  ;)

zatu

Lainaus käyttäjältä: virve - 06/10/2005, 19:44:48
ovat kuulemma pieniä mun jalkaan.

Vai olisko kuitenkin suuria? ;)
-memento vivere-

virve

Pieniä, mun jalkaan menee 42 kenkä. 

zatu

Lainaus käyttäjältä: virve - 06/10/2005, 21:13:58
Pieniä, mun jalkaan menee 42 kenkä. 

Ahaa, ei ollut vissiin normimaihareista puhe? 42 on (pääasiassa miehille suunnitelluista) maihareista aika pieni koko. Mulla on nuo 41-42, sain ne siksi, kun olivat hankkijalleen olleet liian pienet. :)
-memento vivere-

minni

Lainaus käyttäjältä: mami - 06/10/2005, 07:30:01
Sain nimittäin nyt tuliaisina tosi hyvät ja kevyet maiharit jenkkien pexistä, sopii mun jalkaan just eikä melkein. Ja Marimekon pussilakanoita, viiniä, pari T-paitaa  :D

Kaikkea kivaa siellä tai niissä nykyään myydääkin, ei Marimekkoa ollut silloin ennen vanhaan ollenkaan... ::)

zatu

Lainaus käyttäjältä: minni - 06/10/2005, 21:48:11
Kaikkea kivaa siellä tai niissä nykyään myydääkin, ei Marimekkoa ollut silloin ennen vanhaan ollenkaan... ::)

En minä vaan tiennyt, että sieltä olisi Marimekkoakin saanut! ;D ???
-memento vivere-

mami

Olikos silloin sun kotijoukkoaikana DCS:n pexi Kosovossa?

mami

Lainaus käyttäjältä: zatu - 06/10/2005, 21:52:05

En minä vaan tiennyt, että sieltä olisi Marimekkoakin saanut! ;D ???

Bosniasta on Marimekkoa kannettu kotiin niska vääränä  ;)

minni

Lainaus käyttäjältä: mami - 06/10/2005, 22:00:57
Olikos silloin sun kotijoukkoaikana DCS:n pexi Kosovossa?

Joku tanskalaisviritys se taisi olla. Siitä on niin kamalan kauan...  :-\

Mutta tosi kiva, että valikoima paranee/laajenee koko ajan! Tylsäähän se olisi vuodesta toiseen saada samoja tuliaisia.  ;D Enkä tietenkään muistanut, että miehesi on Bosniassa.  :-[