Päävalikko

Musiikki III

Aloittaja IceQueen, 20/06/2011, 22:27:50

« edellinen - seuraava »

KooKoo

^ Kyllä ehdottomasti kannattaa lähteä ensi vuonna :) Tota Colorsia vois kyllä harkita, jos mulla vaan on lapsivapaa viikonloppu silloin!

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 30/07/2012, 16:34:46
^ Kyllä ehdottomasti kannattaa lähteä ensi vuonna :) Tota Colorsia vois kyllä harkita, jos mulla vaan on lapsivapaa viikonloppu silloin!
Weekend Festival ois kans tulossa, osuu vaan samaan viikonloppuun kesätapaamisen kanssa. Siel ois Skrillex ja Guetta perjantaina... :P
Ad astra per aspera!

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 30/07/2012, 17:06:33
Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 30/07/2012, 16:34:46
Weekend Festival ois kans tulossa, osuu vaan samaan viikonloppuun kesätapaamisen kanssa. Siel ois Skrillex ja Guetta perjantaina... :P

No arvaa oisinko halunnut sinne?? ;D Mutta rahat ei riitä kaikkeen ja mulla on lapset sillon, joten pakko jättää väliin...

KooKoo

Tänään Red Hot Chili Peppersin keikalle Tampereelle :) Edellisestä on jo 9 vuotta, että on tätä päivää hetki odotettukin!!

KouTa

Juu 9 vuotta sitten oltiin RHCP keikalla.
Eilinen Bruce oli kyllä loistavat 4 tuntia! :)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Pikkunen

Ens tiistaina Olavi Uusivirta ja Kent Linnan juhlissa  :)  http://turunlinnanjuhlat.fi/

olavi Uusivirta ja Anna Järvinen Nuori ja Kaunis on niin hyvä biisi! Tykkään!

IceQueen

Itku pääsi, kun kuunteli End of Augustin biisiä Voluntary Breathing.

Pikkusiskon kaveri jäi leskeksi (vaimo oli myös mun siskon kaveri...), kun eräänä aamuna vaimo ei enää herännytkään nuoremman lapsen viereltä... mies sitten sävelsi levyn vaimon muistolle.
Ad astra per aspera!

tyttönen

on kyllä todella kaunis ele.

Sini

Säästän itsenä ja olen kuuntelematta. Muutenkin niin surullinen tarina! :'(

IceQueen

Ääää... Jokojokojoko?! Sais alkaa tulla liput Colors Festivalille myyntiin. Tänään varmistui, ettei pitäis olla mitään itsenäisyyspäivänä ja majoituskin on buukattu. Joten Colors, here we come! :)
Ad astra per aspera!