Päävalikko

Musiikki III

Aloittaja IceQueen, 20/06/2011, 22:27:50

« edellinen - seuraava »

miranda

Huomenna pitäisi äänestää kunnolla! Tammisaaren Mikko jatkoon!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5DulrqBkxJI&feature=related

Omppis

Tänään illalla suuntaan parin ystävättären (joista yksi on kohtalotovereitamme ;) )kanssa Himosareenalle Popedan keikalle :)! Saa nähdä kykeneekö Pate nousemaan lavalle... ;)
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 27/02/2012, 17:41:05
Kuulin tänää ensimmäisen kerran Nygordin biisin kokonaan. Ja toivottavasti oli viimeinenkin kerta. Ihan kauheaa kuraa. Ja tämä oli sen uusin hitti Märkää....

Kuulin tuon kanssa salilla ja niin samaa mieltä, meinasin mennä sanomaan, että ettekö voi vaihtaa radiokanavaa, mutta en aina viitsi olla se nipottaja. Mun mielestä tommosia ei pitäis edes soittaa, kun lapsetkin alkaa niitä laulamaan, eivätkä edes ymmärrä yhtään, onneksi kyllä niin, mutta sitten vähä-älyiset aikuiset nauraa niille...

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: miranda - 15/03/2012, 10:44:53
Huomenna pitäisi äänestää kunnolla! Tammisaaren Mikko jatkoon!!!
Mikko on kyllä ihana. Mut laulelee hiukan turhan varmoja biisejä... vähän riskiä peliin! ;) Hyviä biisejä, mutta kovin ennalta-arvattavia ja vähän pliisuja.
Ad astra per aspera!

Lilian

Tilasin Chris Brownin Fame-levyn ja Rihannan uusimman levyn, ei malttais odottaa että tulevat.

KooKoo

Tämä on aivan ihana biisi :-*

Ulpu

Janica

Mä olen tykästynyt tähän. :)

s^n^

Ai kun mä oon tykästyny tähän  :-*

Top Cats - Baby Doll

Lilian

PMMP:n pariterapiaa on niin hyvä ;D