Päävalikko

Leffat III

Aloittaja IceQueen, 27/02/2011, 22:04:54

« edellinen - seuraava »

KooKoo

Eilen tullut Erämaan armoille oli kyllä todella hyvä leffa!

susakaro

Lainaus käyttäjältä: tanja - 01/01/2012, 23:06:00
Mie ootan et se Varasto tulis paikalliseen elokuvateatteriin.. kuulostaa sen verran hauskalle trailerin perusteella  :D

Meillä kans suunnitelmis. Onko kukaan vielä nähnyt tätä?

rapu

Mie ootan et se Varasto tulis paikalliseen elokuvateatteriin.. kuulostaa sen verran hauskalle trailerin perusteella  :D

Minäkin haluaisin nähdä tän. Mutta arvatkaa vaan saako miestä innostumaan? ;)

susakaro

^no me käytiin se nyt viime tiistaina kattomas ja oli sellane semihyvä. Ei kovin humoristinen, vaikka näyttelijäkaarti olis sellaista lupaillut ;) ihan ok leffa. Miksei miehesi innostuisi? sehän kertoo varastomiehistä, ei siis ole mikään nyyhky-nais-hempeily-elokuva  :P

Johanna

Lainaus käyttäjältä: rapu - 04/01/2012, 14:59:49

Minäkin haluaisin nähdä tän. Mutta arvatkaa vaan saako miestä innostumaan? ;)

Mä voin taas lähteä Rapu sun kanssa ;)

Kinttunen

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 18/01/2012, 10:38:35
^no me käytiin se nyt viime tiistaina kattomas ja oli sellane semihyvä. Ei kovin humoristinen, vaikka näyttelijäkaarti olis sellaista lupaillut ;) ihan ok leffa.

Samaa mieltä olin minäkin, kyllähän sen katso, mut ootin kyllä enemmän.

Jos en ihan väärin muista niin elokuussa tulee ensi iltaan suomalainen komedia 3 Simoa ja mun kälyllä on siinä rooli.  :) Niin pakko käydä katsomassa!  :)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

s^n^

Katariina ja Munkkiniemen kreivi. :-*

Johanna

Me käytiin tänään kattomassa toi Varasto Jn kanssa ja mä tykkäsin :)

Pikkunen

Nyt olis monta suomalaista leffaa teattereissa, jotka haluisin nähdä. Sunnuntaina mennään, mut en osaa päättää mikä mennään katsoon kun haluisin nähdä ne kaikki  :-X

Pikkunen

Käytiin Härmä katsomassa...joo, tykkäsin.