Päävalikko

Kännyt, nettiliittymät yms II

Aloittaja IceQueen, 17/08/2011, 19:30:15

« edellinen - seuraava »

Marge

Oho olinkin tilannut vahingossa 4 enkä 4s mut ei haittaa, loistava tämäkin tuntuu olevan :D
Fear never fixed anything.

Ulpu

s^n^

Mustakin tuli eilen kosketusnäyttöilijä kun taskuun muutti Samsung Galaxy Y. Android-puhelin.

Ulpu

Miten voikin uusi käyttis innostaa näin paljon, ihan kuin olisi uusi puhelin.  ;)

myy79

^ mä hain kans viime viikolla mun n8:n huollosta. Olivat asentaneet siihen Bellen käyttöliittymän. on kyl paljon fiksumpi ku alkuperänen..

Mulle yrittivät useaan otteeseen tuputtaa tablettia.. oishan se ihan jees, mutta ei sillä töitä tehdä..  ::)

IceQueen

Mä jännityksellä odotan, miten tule sopeutumaan E7 puhelimeen... Sellainen ilmeisesti ois työpuhelimeksi tulossa, enkä kovin lämpimin tuntein odota. ::)
Ad astra per aspera!

tanja

mie päivitin omaan C7 kans tuon Belle-käyttiksen... vähän se opetteluttaa, mutta edeltäjäänsä paremmin vaikuttas toimivan.
*wish it, dream it, do it!*

Anna 1.0

Olen lähdössä ulkomaille perjantaina ja haluaisin ton mail for exchangen pois päältä, että ei tule ylimääräistä laskua. Osaisiko joku neuvoa, miten se tehdään. Puhelin on n8. Internet-asetuksissa on päällä kohta "datasiirto ulkomailla - kysy aina". Riittääkö siis tämä vai pitääkö sähköpostin asetuksista muuttaa joku?

pumpkin

Minulla ainakin riitti (iPhone). Ja esim. Lentokentällä käytin ilmaista verkkoa ja monissa ostoskeskuksissa myös on.

Anna 1.0