Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

KouTa

Melko huonoja on tyttösen miekkosen selitykset.
Sitä paitsi, yleensä ne hyvin pieneen pakettiin mahtuvat lahjat on niitä parhaita... ;) jos ei jaksa pientä korurasiaa esim kantaa kotiin saakka niin jo on kumma. :)                                 
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

tyttönen

niin.. tuolta ei kai koruja saa tuotua..
mutta mies on mies, ei tajua että tuliaisen idea on tuoda, ei mitä se on :D

KouTa

^ rasiastahan mä puhuinkin... ;)
Lähinnä pointti olin et ei se tarvi mitään suurta olla, kunhan muistaa... :)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

tyttönen

hups anteeks huolimatomuuteni :D

niin sehän e pointti on!

Sini

Kyllä sieltä korujakin saa ihan mistä vaan, eikä oo hinnallakaan pilattu. Tuo on nyt vaan jotain lapsellista paskaa.

IQ poisti operatiivisluontoista tietoa

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Sini - 30/01/2012, 23:40:14
Kyllä sieltä korujakin saa ihan mistä vaan, eikä oo hinnallakaan pilattu. Tuo on nyt vaan jotain lapsellista paskaa.
Nooo... Mun mielestä on vaan aika yllättävää jos parikymppisellä miehellä on älliä sen verran päässä että muistaa puolisoaankin kotona. ;) Monilla tuon ikäisillä tahtoo vielä ajatusmaailma olla valitettavan "minäminäminä"keskeinen...

Mä sain Kosovosta kyllä tuliaisia, pirunsormuksen ja yhden ihanan paksun collegen, sekä Citizenin Ecodrive kellon synttärilahjana. Ihan kivoja tuliaisia, koska noi on kaikki mulla vieläkin käytössä! :)
Ad astra per aspera!

KouTa

Kosovosta sai kyllä kivoja tuliaisia. :) Mullakin on kaikki nytkin päällä olevat korut Kosovon tuonteja.
Paitsi tietty kihla. :)

Johanna

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 31/01/2012, 08:03:00

Menee vähän OT mutta mun kihla- ja vihkisormus on Kosovosta Damianilta :D

KouTa

Lainaus käyttäjältä: Johanna - 31/01/2012, 09:01:05
Lainaus käyttäjältä: KouTa - 31/01/2012, 08:03:00

Menee vähän OT mutta mun kihla- ja vihkisormus on Kosovosta Damianilta :D

Sieltäpä se olis kannattanut, mut mies ei ottanut vinkistä vaaria, vaikka mä kävin sen kanssa ite siellä Damianilla näyttämässä et tuollainen kiitos. :)

tanja

kosovosta tuli kyllä huipputuliaiset! Joulu oli joka lomalla! Libanonista tuli vähemmän, koruja  ;) mutta paljon kosmetiikkaa. Tuliaiset on ainoa mitä rt-reissusta kaipaan..  ;) niin ja loma täpinä!
*wish it, dream it, do it!*