Päävalikko

Aa, mikä darra

Aloittaja Kisu, 02/07/2005, 09:43:21

« edellinen - seuraava »

myy79

täällä on jolla kulla kunnon hedarikrapula...  :-X  :-\

ja se en edes ole minä.... ;)  ;D  8)

soila

Ihme kyllä ei ole kummoistakaan krapulaa, vaikka ainekset ois ollu... Ei nyt hirveesti tullu otettua, mutta kumminkin... Osansa tähän ok-oloon voi tehdä sekin, että saalistin tosiaan armasta hevostani baari-illan jälkeen vajaan tunnin verran raittiissa ulkoilmassa naapurin pellossa... ;D

Tärkein asia ( ??? ::) ;D) mitä isoveljeni (ikäeroa 5v) on mulle opettanut, oli joskus teininä neuvo, että juoda illalla ennen nukkumaanmenoa niin paljon vettä kun vaan pystyy (useita lasillisia). Toimii sekin. :D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

sarppa

Lainaus käyttäjältä: soila - 18/09/2005, 13:57:18
Ihme kyllä ei ole kummoistakaan krapulaa, vaikka ainekset ois ollu... Ei nyt hirveesti tullu otettua, mutta kumminkin... Osansa tähän ok-oloon voi tehdä sekin, että saalistin tosiaan armasta hevostani baari-illan jälkeen vajaan tunnin verran raittiissa ulkoilmassa naapurin pellossa... ;D

Tärkein asia ( ??? ::) ;D) mitä isoveljeni (ikäeroa 5v) on mulle opettanut, oli joskus teininä neuvo, että juoda illalla ennen nukkumaanmenoa niin paljon vettä kun vaan pystyy (useita lasillisia). Toimii sekin. :D

Juu, perinteinen vinkki tuo veden juonti... mutta tuo ensimmäinen vihje ei ihan meiltä citykrapulikoilta onnistu  ;D

*kuvittelee, miltä näyttää, kun hiprakkainen soila on pellossa hepoisen kanssa keskellä yötä ;)*

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: soila - 18/09/2005, 13:57:18
Osansa tähän ok-oloon voi tehdä sekin, että saalistin tosiaan armasta hevostani baari-illan jälkeen vajaan tunnin verran raittiissa ulkoilmassa naapurin pellossa... ;D

;D ;D
Ad astra per aspera!

soila

Lainaus käyttäjältä: sarppa - 18/09/2005, 14:02:46

*kuvittelee, miltä näyttää, kun hiprakkainen soila on pellossa hepoisen kanssa keskellä yötä ;)*

;D Se on ollu hurmaavaa. ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

mami

Krapulapäivinä miehen pitäisi olla ehdottomasti kotona ja mun kanssa saman täkin alla  ;) 

sarppa

Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 18/09/2005, 18:57:07
Krapulapäivinä miehen pitäisi olla ehdottomasti kotona ja mun kanssa saman täkin alla  ;) 

Mä olen aivan samoilla linjoilla :) Krapulassa tekee mieli....ööö...ei nukkua...  ;)

Mirka

Lainaus käyttäjältä: sarppa - 18/09/2005, 19:38:29
Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 18/09/2005, 18:57:07

Mä olen aivan samoilla linjoilla :) Krapulassa tekee mieli....ööö...ei nukkua...  ;)

8) 8) :P :P

KFOR 11/04-11/05

rumin,mies syvästä etelästä

Nyt on kauhee tauti iskeny ;)Vesi lasiakin on pidettävä kaksinkäsin ja silti sisältö roiskuaa yli
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Tara

Lainaus käyttäjältä: rumin - 03/10/2005, 10:36:44
Nyt on kauhee tauti iskeny ;)Vesi lasiakin on pidettävä kaksinkäsin ja silti sisältö roiskuaa yli

Voi.. iso kyynel..