Päävalikko

Sää V

Aloittaja IceQueen, 22/01/2010, 11:45:16

« edellinen - seuraava »

s^n^

On se kyl kiva ku on lämmintä.. Not. Varsinkaan nyt ku ei enempää voi vaatteista keventää enää. :)

IceQueen

IIIIIHHHAAAANNNAAA keli!!!  :glasses9: :sunny: :jee:

Töissä vaan tuskaa olla, kun tekis mieli olla pihalla. Onneks on ilmastoitu toimisto, niin ei oo ainakaan hiki! ;D
Ad astra per aspera!

KooKoo

Nyt on niin mun sää :glasses9: Tätä mä oon odottanut koko talven! Ja mikä parasta, saa olla töissä ulkona koko päivän, ihan huippua :D

Janica

Olispa niiiiin kiva mennä ulos aurinkoa palvomaan, mutta taitaa mennä sisällä kököttämiseksi tämä päivä.  :-\ Poikaa on vähän hankala ottaa mukaan kun pitäisi varjoon saada ja tällä hetkellä pihalla ei sellaista ole ennen alkuiltaa.  :-\

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Janica - 08/06/2011, 13:41:32
Olispa niiiiin kiva mennä ulos aurinkoa palvomaan, mutta taitaa mennä sisällä kököttämiseksi tämä päivä.  :-\ Poikaa on vähän hankala ottaa mukaan kun pitäisi varjoon saada ja tällä hetkellä pihalla ei sellaista ole ennen alkuiltaa.  :-\
Meil oli semmonen puutarhapöydän varjo kallellaan maassa. Muksulle peitto alle ja sinne köllimään. :) Ite voi maata auringossa siinä vieressä.
Ad astra per aspera!

Janica

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 08/06/2011, 14:45:09
Lainaus käyttäjältä: Janica - 08/06/2011, 13:41:32
Meil oli semmonen puutarhapöydän varjo kallellaan maassa. Muksulle peitto alle ja sinne köllimään. :) Ite voi maata auringossa siinä vieressä.

Meillä ei ole sellaistakaan. :( Onneks pikku hiljaa alkaa olemaan varjoa pihalla niin voin ottaa Tuomaksen toiselle viltille varjoon ja mennä itse toiselle aurinkoon. :)

KouTa

^ Meiltä liikenis yksi JÄTTI varjo, sini-valkoraidallinen. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

rapu

Niitä saa ihan parilla kympillä kaupoista, semmoinen olis Janica teille just kätsy!

KouTa

Voi vitsit miten hienon näköistä on kun tuo rintama nousee. Ihan mielettömiä pilviä, sit hillitön tuuli, kohta alkaa salamointi ja sade - tuolla taivaan rannassa näkyy jo.                         
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Marge

^Mun kaveri Haminasta oli ottanut tosi hienon kuvan tuosta just.
Fear never fixed anything.