Päävalikko

Leffat III

Aloittaja IceQueen, 27/02/2011, 22:04:54

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Sunnuntaina katsomaan poikien kanssa Rio leffaan! On Lasten Sunnuntai Finnkinon teattereissa. :)
Ad astra per aspera!

soila

Ei kukaan oo käynyt katsomassa leffaa Red Riding Hood - Punahilkka? Mun tekis kovasti mieli. Samoin Vettä Elefanteille (ja ei, ei Robert Pattisonin takia vaan ennemminkin siitä huolimatta, ja hevosten takia, jos siinä ois hienoja sellaisia ;D).
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: soila - 19/04/2011, 16:49:06
Ei kukaan oo käynyt katsomassa leffaa Red Riding Hood - Punahilkka? Mun tekis kovasti mieli. Samoin Vettä Elefanteille (ja ei, ei Robert Pattisonin takia vaan ennemminkin siitä huolimatta, ja hevosten takia, jos siinä ois hienoja sellaisia ;D).
Vettä Elefanteille kiinnostais kans tarinan takia, ei Pattinsonin. ;)
Ad astra per aspera!

soila

^ Ja ainakin Kunniattomat Paskiaiset-leffassa Christoph Waltz oli ihan huippu, siltä vois jotain odottaakin. :) Reese Witherspoonkaan ei sen sijaan kuulu mun lemppareihin...
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Edelweiss

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 15/04/2011, 19:26:22
Sunnuntaina katsomaan poikien kanssa Rio leffaan! On Lasten Sunnuntai Finnkinon teattereissa. :)

Oliko Rio mistään kotoisin?

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Edelweiss - 21/04/2011, 12:28:23
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 15/04/2011, 19:26:22

Oliko Rio mistään kotoisin?
Mä tykkäsin! Hauska, hienosti toteutettu! Harmitti vaan kun en viitsinyt poikien takia mennä 3D:nä katsomaan, kun ei oo kuin aikuisten laseja ja noita on tosi hankala pitää. Ois varmaan ollut vieläkin parempi 3D:nä.

Ad astra per aspera!

Janica

TV2, NYT: Lassie, v. 2005 uudelleenfilmatisointi klassikosta. :)

susakaro

Tänään kattelin elokuvan Seitsemän. Hauskasti olin unohtanut koko juonen mutta muistin lopputuloksen kun näin sen aavikon :) Ihana Brad Pitt  :love10:

Marge

^Se on hyvä leffa. Ja Brad on ihq  :-*
Fear never fixed anything.

s^n^

Lupaus.

Mä niin pidän tosta leffasta. :-*