Päävalikko

Keväänmerkkejä

Aloittaja zatu, 30/03/2006, 12:36:04

« edellinen - seuraava »

Lilian

^ei meilläkään näkyis ellen me oltas sitä vähän avitettu ;) Huomiseks luvattu kunnon vesisadetta :D saa lumet kyytiä.

zatu

Hillitön karvanlähtö hevosilla: mustat vaatteet saivat ihastuttavan punertavan hevosenkarvakuorrutuksen. :-*
-memento vivere-

Janica

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: Janica - 03/04/2011, 23:10:28
Kaatosade.  8)

Harvoin sitä on niin iloinen vesisateesta kuin nyt, ei harmita yhtään ;D

justiina

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 04/04/2011, 08:06:33
Lainaus käyttäjältä: Janica - 03/04/2011, 23:10:28
Kaatosade.  8)

Harvoin sitä on niin iloinen vesisateesta kuin nyt, ei harmita yhtään ;D

Nimenomaan. Kattelin äsken haltioissani pihalle, josta on sateen aikana sulanut jo kiitettävästi lunta :) Kohta näkyy terassi :D Tosin lumen alta paljastuvat tuhot ei oo niin kivaa kateltavaa. Kaikki puskat lintassa. Patiota reunustavat puusäleiköt ihan v**uillaan. No mutta ehkä tuo luonto taas eloon herätessään korjaa suurimman osan. Ja me sit loput.

Lilian

Kompkomp, ihanaa että sataa :D

KouTa

Mä näin niitä joutsenia kans eilen!!
Ja jotkut linnut lauloi eilen, mitkä kuulee vain kesällä... lenkillä oli muuten hiljaista, mutta nämä liversivät jo kovin kesäisesti.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 03/04/2011, 22:21:05
Hillitön karvanlähtö hevosilla: mustat vaatteet saivat ihastuttavan punertavan hevosenkarvakuorrutuksen. :-*

Sä ehdit ensin, tätä olin jo eilen tulossa kirjoittamaan. Karvakuorrutuksia täälläkin keväänmerkkinä.  :)

Onhan se kiva, että lumet sulaa, mut mä inhoon tätä keliä silti.  >:(

Janica

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 04/04/2011, 14:19:37

Onhan se kiva, että lumet sulaa, mut mä inhoon tätä keliä silti.  >:(

Jep..

Nimim. kaksi pitkäkarvaista koiraa ja kurainen piha.  ::) ;D

Ulpu

^ Joo, otan osaa, yhdessäkin on tarpeeksi...  :( ;D