Päävalikko

Verta pakkiin

Aloittaja Paso, 28/09/2006, 09:56:29

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Omppis - 23/10/2010, 14:08:05
Onkohan muuten pinkeillä jo omat ryhmä tuolla spr:n veripalvelun sivuilla? eikös sinne voi jonku sellasen perustaa?
On ainakin ollut. Tarvii tarkistaa, vieläkö löytyy.
Ad astra per aspera!

Tara

Tahtoo luovuttaa verta. Mutta kun eivät huoli. Ja kuitenkin sen verran itsekäs taidan olla etten verenluovutusta varten lihota itseäni selkeästi ylipainoiseksi  :-\

Muffin

^Eiks se raja ole 50 kiloa. Tuskin kukaan normaali aikuinen on sen painoisena ylipainoinen.

KooKoo

^ Mä ainakin olen. En siis virallisten painoindeksien mukaan, mutta peilin mukaan kyllä. Ja samasta syystä en valitettavasti voi käydä verta luovuttamassa.

Muffin

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 25/10/2010, 15:33:58
^ Mä ainakin olen. En siis virallisten painoindeksien mukaan, mutta peilin mukaan kyllä. Ja samasta syystä en valitettavasti voi käydä verta luovuttamassa.

Painoindeksiä juuri meinasin.

KooKoo

^ Painoindeksin mukaan saisin painaa 59 kg ja olisin vielä normaalipainoinen... Mä painoin viimeisilläni raskaana sen verran, joten en voisi ikinä kuvitella painavani niin paljon normaalisti. Muistan kyllä hyvin, miltä näytin viime jouluna 50 kiloisena ::) Mutta tää menee nyt jo vähän ot.

Janica

Hullultahan se tuntuis että pitäisi itseään lihottaa sen takia että verta voisi käydä luovuttamassa. :)

Mä itse viihdyn parhaiten juuri siinä tasan 50kg:n huitteilla painon suhteen ja painoindeksi antais myöten vielä +15kg. Tara ja KooKoo on paaaljon mua pienempiä.  :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Janica - 26/10/2010, 10:42:03Tara ja KooKoo on paaaljon mua pienempiä.  :)
Niin kyl ovat... :D Siis pituudeltaan. :)
Ad astra per aspera!

Janica

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 26/10/2010, 10:43:58
Lainaus käyttäjältä: Janica - 26/10/2010, 10:42:03Tara ja KooKoo on paaaljon mua pienempiä.  :)

Tällä hetkellä hyvin myös leveydeltäkin. :rotf:

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Janica - 26/10/2010, 10:44:59
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 26/10/2010, 10:43:58

Tällä hetkellä hyvin myös leveydeltäkin. :rotf:
Jostain kumman syystä. ;)  ;D
Ad astra per aspera!